Доброго дня! Завітавши до магазину Фокстрот, м. Київ, вул. Гната Хоткевича 1-в, я придбала телефон 06.02.2023 року apple iPhone 13, який виявився в неналежному стані з виявленим заводським дефектом згідно заключення сервісного центру 09.02.2023 року, магазин відмовляється замінити товар на аналогічний або повернути кошти, та виконати гарантійні зобов'язання згідно чинного законодавства протягом 14 днів та надають конкретних строків ремонту 120 днів зсилючись на форс мажорні обставини. Нікому не раджу роботи хоч якісь покупки чи користуватись послугами компанії Фокстрот. 1. Представники в магазині не є клієнтоорієнтовними та не хочуть піти на зустріч покупцеві. 2. Не можуть замінити товар належний для користування. 3. Не хочуть повернути кошти за придбаний товар в неналежному стані. 4. Не можуть виконати гарантійні умови згідно вказаних строків. Висновок: придбаний товар в неналежному стані, який непридатний в користуванні, який вони може - відремонтують через півроку.
Переваги:
Відсутні.
Недоліки:
Видаляють відгуки. Немає зворотнього зв’язку. Бажаючих вирішувати питання немає.
Добрий день! Нам важлива думка кожного клієнта, всі відгуки модеруються адміністрацією сайту. Щиро перепрошуємо за очікуваннята та завдані незручності, наразі повторно подали запит до відповідного відділу, очікуйте на зворотний зв'язок від нашого фахівця.
Apple 13 128 GB - Відгуки про Фокстрот
Зі мною так ніхто не зв’язувався.
Доброго дня! Завітавши до магазину Фокстрот, м. Київ, вул. Гната Хоткевича 1-в, я придбала телефон 06.02.2023 року apple iPhone 13, який виявився в неналежному стані з виявленим заводським дефектом згідно заключення сервісного центру 09.02.2023 року, магазин відмовляється замінити товар на аналогічний або повернути кошти, та виконати гарантійні зобов'язання згідно чинного законодавства протягом 14 днів та надають конкретних строків ремонту 120 днів зсилючись на форс мажорні обставини.
Нікому не раджу роботи хоч якісь покупки чи користуватись послугами компанії Фокстрот.
1. Представники в магазині не є клієнтоорієнтовними та не хочуть піти на зустріч покупцеві.
2. Не можуть замінити товар належний для користування.
3. Не хочуть повернути кошти за придбаний товар в неналежному стані.
4. Не можуть виконати гарантійні умови згідно вказаних строків.
Висновок: придбаний товар в неналежному стані, який непридатний в користуванні, який вони може - відремонтують через півроку.
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353