Я вкрай не задоволена цим магазином. У вересні купувала навушники безпроводні на офіційному сайті. Навушники прийшли не робочі, я зателефонувала, мені сказали, щоб звертались до найближчого магазину (він у іншому місті, 3 години їзди) або відправила НП. Я відправила у сервісний центр, щоб вони підтвердили, що навушники в неробочому стані. Сервісний центр відправив лист із підтвердженням. Всю доставку сплачувала я!!! 😡 (хоча у нормальних онлайн магазинах платить магазин, бо це по їх проблема). Потім оператор із Фокстроту, сказала щоб оригінали відправити у Франківськ, знову я відправила все за свій рахунок, бо 45 грн, для магазину Фокстрот великі гроші і вони не хотіли забирати посилку!!🤦🏻♀️ Пройшло два місяці, вони кошти не повертають. Знову я сама позвонила на гарячу лінію, на що кажуть вам передзвонять. Тишина ніхто не звонить. Я знову дзвоню їм, на що вони відповідають, ми не могли дозвонитись вам, відправили листа. Відкриваю лист, а там оператор пише що я не надала номер накладної. Я дзвоню, кажу, що коли я відправляла (це був листопад), позвонила отримувачу, повідомила, що посилка оплачена, документи можете забирати, номер накладної сказала.А тепер через два місяці виявляється, що я не надала номер накладної😳. Тобто тепер я залишилась без навушників (доречі вони не захотіли обміняти на новий товар😐, пообіцяли повернути кошти…), без оригінальних документів і без коштів за навушники🥴. Фокстрот, ви топчик по розводняку клієнтів🤢
Добрий день! Приносимо Вам наші щирі вибачення за завдані незручності! Ваше звернення зафіксовано та передано на розгляд до відповідного відділу, очікуйте на дзвінок від нашого спеціаліста.
Магазин Фокстрот Обманули! - Відгуки про Фокстрот
Тобто тепер я залишилась без навушників (доречі вони не захотіли обміняти на новий товар😐, пообіцяли повернути кошти…), без оригінальних документів і без коштів за навушники🥴.
Фокстрот, ви топчик по розводняку клієнтів🤢
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353