Катерина Відгук додано 12 січня, 2023 год18 переглядів
У минулому році купувала у "Фокстроті" телефон, і як в попередньому відгуці, мені почали "впарювати" страховку і запитали чи потрібне мені захисне скло. Я відповіла, що так. Але не питаючи моєї згоди, працівник наклеїв мені скло і взяли вони за це 150 гривень, хоча скло я могла б і сама нормально приклеїти. На страховку додаткову я погодилася, але працівники обіцяли, що буде повна гарантія на 2 роки, а виявилося лише на рік. Мій випадок вже під страхування не підходить. І ще виявилося, що консультанти при купівлі мною телефона не додали мені ще якоїсь карти, якою я зможу розраховуватися бонусами. Тому не можу рекомендувати цей магазин і друзям розкажу, щоб обходили його 10 стороною.
Добрий день! Щиро перепрошуємо, за для того, щоб ми мали змогу розібратися у ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані для перевірки інформації та надання зворотного зв'язку.
Нікому не рекомендую данний магазин! - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Олександр
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 35