Перш ніж щось купляти в магазині фокстрот раджу подумати багато разів. 31.12.2022 р придбала у магазині фокстрот м.Дніпро тример(подарунок доя чоловіка). Товар був останній з вітрини, не запакований та повністю розряджений. Не перевірила та не оглянула його- бо лунала повітряна тревога та магазин закривався. Продавець чемно радив зарядити пристрій дома- та «якщо щось не так- ми працюємо 1.01- приходьте». Дома зарядили,включили-та не влаштувала чоловіка потужність. Принесла до магазину,здати. Дмитро Михаліна декілька раз оглянув-та побачив волосину(1!!!!!) ,тому він не зможе прийняти товар. А якщо ця волосина була з вітрини? Дзвонила на гарячу лінію фокстрот, писала на електрону пошут з проханням розібратися в ситуації-може хтось ще огляне та переконається, що не використовували пристрій-то хочу вам сказати фокстрот гарно робить одне-«розбирається в ситуації онлайн» протягом пару годин. Мені передзвонила Катерина та сказала, що я ретельно оглядала товар(брехня) та в пристроюії було волосся(БРЕХНЯ). А саме що мені сподобалося так гарно побажала»приємного дня»! Тример-це не велика техніка звісно якось переживу….. Але прикро,що мабуть у фокстрота так кепсько йдуть справи, що свою репутацію ставлять за 1900 грн. А молодим людям Дмитру та Катерині бажаю не мерейматися якщо щось піде не так-це життя, все буде гарно!
Добрий день! Щиро перепрошуємо, за для того, щоб ми мали змогу розібратися у ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані для перевірки інформації та надання зворотного зв'язку.
Не рекомендую фокстрот! - Відгуки про Фокстрот
31.12.2022 р придбала у магазині фокстрот м.Дніпро тример(подарунок доя чоловіка). Товар був останній з вітрини, не запакований та повністю розряджений. Не перевірила та не оглянула його- бо лунала повітряна тревога та магазин закривався. Продавець чемно радив зарядити пристрій дома- та «якщо щось не так- ми працюємо 1.01- приходьте».
Дома зарядили,включили-та не влаштувала чоловіка потужність.
Принесла до магазину,здати.
Дмитро Михаліна декілька раз оглянув-та побачив волосину(1!!!!!) ,тому він не зможе прийняти товар.
А якщо ця волосина була з вітрини?
Дзвонила на гарячу лінію фокстрот, писала на електрону пошут з проханням розібратися в ситуації-може хтось ще огляне та переконається, що не використовували пристрій-то хочу вам сказати фокстрот гарно робить одне-«розбирається в ситуації онлайн» протягом пару годин. Мені передзвонила Катерина та сказала, що я ретельно оглядала товар(брехня) та в пристроюії було волосся(БРЕХНЯ). А саме що мені сподобалося так гарно побажала»приємного дня»!
Тример-це не велика техніка звісно якось переживу…..
Але прикро,що мабуть у фокстрота так кепсько йдуть справи, що свою репутацію ставлять за 1900 грн.
А молодим людям Дмитру та Катерині бажаю не мерейматися якщо щось піде не так-це життя, все буде гарно!
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 35