Нещодавно я писала про придбання ліхтарика у цьому магазині зам 14637843. Тільки негативні враження. Намагаються продати все, після отримання грошей ти залишаєшся на одинці зі своїми проблемами. Сервісне обслуговування таке, що краще туди не відправляти, бо буде ще більше збитків. Наразі товар був куплений 1.12.22. Але цим товаром за 600гр я не змогла користуватися до даного часу. С самого початку товар не працював. Після відправлення до сервісного центру у гарному стані, ліхтарик прийшов у стані повного розрядження батарейок, маються пошкодження контактів ліхтарика тупим предметом. Зрозуміло, що такий ліхтар мені не потрібен. До того ж ліхтар прийшов без акту виконаних робіт, без прокладки, що усуває його розрядження. Вони її прикріпили окремо на папірці. Для чого? Фокстрот гроші за бракований ліхтар не збирається повертати. Чекаю акт, з яким буду подавати до незалежної експертизи з метою відшкодування збитків та простою! Чекайте на продовження! А купувати не рекомендую у Фокстроті. Працюйте з Алло, у крайньому разі Розетка, на Промі. Ці магазини ніколи мене не підводили !!!!! Сто разів передзвонять. А ще , на додачу, оператор 74792 некомпетентна людина, яка не може ознайомити покупців з їх правами при покупці у Фокстрот! Жахливий магазин. Для вас шкода і однієї зірки. Ставлю том що без цього не буде опубліковане.
Купив, а тепер мої проблеми.... - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Юлія
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353