Фокстрот - жахливий магазин, куди я більше ні ногою. Купували робот-пилосос минулого тижня, який виявився несправним. На питання, що робити, у фоктроті сказали, що я маю його віддавати у сервіс у совєму місті. Озвучені консультантом сервіси або не працюють з фірмою виробником і в очі кажуть, що мене фокстрот культурно послав, або до них просто неможливо додвзонитися. Звязуюся з центральним офісом ровенти (пилосос цієї марки), де мені пропонують надіслати його до них і надати чек про покупку, і тут найцікавіше - у чеку я бачу, що ціна пилососа менша на понад 3000 грн і що я отримала виявляється якийсь подарунок Support UA Family Eye! Пишу у чат Фокстроту, де консультант віталій хамить і зазначає, що (так, я неввічливі відповіді і посилання в магазин називаю хамством, переписку можу надати. Мені не приємно було з ним спілкуватися, людина абсолютно не хотіла допомогти, це не для нього робота). Тепер я ще й окірм того, що пилосос не коректно працює, то я ще й виявляється "подарунок" купила за 3350 грн! Якими мають бути мої дії?Я не хочу цього подарунка, який вперше побачила у чеку, про який консультант навіть не сказав і пів слова!
Доброго дня! Приносимо щирі вибачення за завдані незручності! Хочемо розібратися та допомогти в даній ситуації, для цього прохання направити це звернення на адресу [email protected]. У листі вкажіть всю наявну інформацію. Номер телефону за яким було зроблено замовлення.
Аналогічна ситуація, тільки консультант взагалі і не сказав навіть про цей "подарунок" - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353