Замовив товар, який потрібно було на сайті одразу оплатити, другої опції не було. Після чого виясняється, що товару немає, а магазин очікує його від постачальника. На той момент цей товар був ще в магазині Ельдорадо в останній одиниці. Забронював там про всяк випадок. Пишу в підтримку Фокстрот - питаю, чи є товар у постачальника, чи надійде він до магазину? Так, звичайно, нема чого хвилюватися. Є велика різниця в тому, що ви думаєте, що він є у постачальника чи вже його замовили, оплатили, є накладні і ви так впевнено відповідаєте. Я дзвонив і писав їм декілька раз з одним і тим же питанням, відповідь була одна - товар їде від постачальника, нема чого хвилюватися. Сьогодні вони мені телефонують і кажуть - ой, а товар у постачальника закінчився. Генії просто, я вам про це ще тиждень тому казав. В сухому остатку мені його ніде не придбав, в Ельдорадо його також вже немає. Міг би тоді ще купити, якби не віддав гроші магазину Фокстрот за товар, якого немає. Просто жах. Можно налаштувати систему так, щоб було зрозуміло, чи він вже закуплений та їде, чи ви просто казочки вигадуєте. Уро..ы
Платиш гроші за те, чого немає. Promate 30000 mAh - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
Ваше звернення вже розглядається відповідним відділом. Очікуйте зворотнього зв'язку.
З повагою, Юлія
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"