В лютому придбали два телефони vivo загалом вони не погані але мій перестав вмикатися в середині липня. І от как виявилось здати телефон можна тільки в магазині і ніде більше зі слів співробітника гарячої лінії. Сама поїздка в магазин була наче спецоперація бо зараз війна і місто постійно бомблять, а я з передмістя їхала. Так от я приїхала на магазин і мені відмовляють в прийомі товару в ремонт, нема сервіс менеджера і мені потрібно приїхати іншим разом. Гаразд дзвоню на гарячу лінію і дізнаюсь що це в них співробітники некомпетентні. З давши з другого разу телефон я прочитала два місяці і на мої намагання з'ясувати що з ним та як чекає одна відповідь "чекайте". Після того як в котре зателефонувала на гарячу лінію та поскаржилась що звернусь до служби захисту споживачів бо всі терміни ремонту за їх договором минули. Наступного дня мені зателефонували і порадували що мій телефон вже відремонтований і надісланий до магазину. Почекавши 5 днів бо за цей час можно через всю Україну переслати будь-що знову зателефонувала до гарячої лінії де виявляється що його ще навіть не вислали до мого міста. І я досі чекаю коли ж з Києва його надішлють до Харкова. Це якийсь жах більш некомпетентних співробітників я не бачила в житті як на магазині так і в сервісі та гарячій лінії. Більше жодного разу там нічого не буду купувати!!!!!!
Переваги:
Немає
Недоліки:
Некомпетентні співробітники не виконання власних зобов'язань. Жодного нормального сервісу.
Це не магазин а жах! - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
Приносимо щирі вибачення за негативні емоції.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контакти.
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353