Сергій В Відгук додано 3 вересня, 2022 год4 перегляда
Знайшов кілька цікавих пропозицій і зробив замовлення. Вони пройшли успішно, кошти списали, прийшли повідомлення что час доставки. Потім мені відмовили замовлення, а в процессі з'ясовування обставин щей нагрубили. Отож, продавець не має права в односторонньому порядку розірвати угоду, свої дії він виправдовує "неправильною ціною" (стаття 19 закону про захист прав споживачів). Мене представники магазину ігноруют, тож я звернувся до відповідних органів. Тож знай безправний покупець, тебе тут чекають тільки якщо на тобі можна заробити грошей, а якщо ти замовиш щось невигідне магазину, то тебе просто кинуть.
Кидають клієнтів - Відгуки про Фокстрот
Потім мені відмовили замовлення, а в процессі з'ясовування обставин щей нагрубили. Отож, продавець не має права в односторонньому порядку розірвати угоду, свої дії він виправдовує "неправильною ціною" (стаття 19 закону про захист прав споживачів). Мене представники магазину ігноруют, тож я звернувся до відповідних органів.
Тож знай безправний покупець, тебе тут чекають тільки якщо на тобі можна заробити грошей, а якщо ти замовиш щось невигідне магазину, то тебе просто кинуть.
відгук
Коментарі до відгуку
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контакти.
З повагою, Олександр
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353