Придбавши у Вашому магазині Самокат Електросамокат XIAOMI Mi Electric Scooter Pro 2 Black,мені пощастило на ньому проїздити менше місяця.06.06.2022 я здала його в сервіс,на даний час відповіді від сервісного центру не має. Чи довго це буде продовжуватись? І коли взагалі буде рішення проблеми.?
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контакти, або повторно звернутися на горячу лінію, або написати номер замовлення.
Скарга на сервісний цент магазину Фокстрот - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контакти, або повторно звернутися на горячу лінію, або написати номер замовлення.
З повагою, Юлія
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353