Придбала у Фоктсроті витяжку з доставкою через Нову пошту. Оглянула - з зовні все було добре, але вдома коли почали розбиратися стосовно кріплень з'ясувалося, що барабан в якому знаходиться мотор тріснутий. Товар в упаковці, 14 днів з покупки ще не минуло. Звернулася до [email protected], щоб повернути товар та отримані витрачені кошти, отримала відповідь - Товар потрібно було оглядати при отриманні Вам потрібно було скласти акт, так як товар у Вас з механічним пошкодженням допомогти нажаль не має можливості. Звернулась до магазину - продавець направив до сервісного центру. Мені витяжка потрібна "на вчора" і їздити по центрам у мене немає часу, через те, що ви реалізуєте неякісний товар. Магазин Закони трактує, як йому вигідно. Спихнув бракований товар, кошти отримав і ще зробив мене винною. Читаючи відгуки та послухавши історії знайомих дійшла висновку - повернення товару протягом 14 днів це тільки на папері.
Вітаємо! Для того, щоб ми мали змогу розібратися в ситуації та допомогти, направте, будь ласка, це звернення на нашу адресу [email protected] і вкажіть Ваш контактний номер телефону для уточнення інформації та надання зворотного зв'язку.
Вже писала - отримала відповідь - Товар потрібно було оглядати при отриманні Вам потрібно було скласти акт, так як товар у Вас з механічним пошкодженням допомогти нажаль не має можливості.
Що дасть повторне написання, тільки затягування часу. Якщо ви продаєте неякісний товар (тобто берете на себе функцію представника Виробника), то також повинні приймати участь в усуненні недоліків, а не все спихати на покупців. Я буду скаржитися далі.
Так а як довести, що механічні пошкодження не набуті покупцем?? Магазин не знає, що ви з товаром робили. Тому всі наголошують, перевіряйте ретельно при отриманні.
Повернення бракованого товару Фокстрот - Відгуки про Фокстрот
Мені витяжка потрібна "на вчора" і їздити по центрам у мене немає часу, через те, що ви реалізуєте неякісний товар.
Магазин Закони трактує, як йому вигідно. Спихнув бракований товар, кошти отримав і ще зробив мене винною. Читаючи відгуки та послухавши історії знайомих дійшла висновку - повернення товару протягом 14 днів це тільки на папері.
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Юлія
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Що дасть повторне написання, тільки затягування часу. Якщо ви продаєте неякісний товар (тобто берете на себе функцію представника Виробника), то також повинні приймати участь в усуненні недоліків, а не все спихати на покупців. Я буду скаржитися далі.