Придбала вбудовану духовку в Фокстроті. Замовлення оформлювала в магазині, але з доставкою Новою поштою з іншого магазину. При отриманні у відділенні Нової пошти розпакувала товар частково. Переживала тільки за скло дверей. Вдома виявила значну подряпину та пошкодження в одній з решіток. При оформленні покупки про наявність ушкоджень мені не повідомили. Дуже розчарована. Хіба важко довести покупцю про недоліки, щоб я зробила вибір брати такий товар чи ні. Свідоме шахрайство з боку продавців.
Вітаємо! Для того, щоб ми мали змогу розібратися в ситуації та допомогти, направте, будь ласка, це звернення на нашу адресу [email protected] і вкажіть Ваш контактний номер телефону для уточнення інформації та надання зворотного зв'язку.
Покупка вбудованої духовки у продавця Фокстрот з доставкою через Нову пошту - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Юлія
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353