Придбала у Фокстрот бойлер та послугу встановлення. Одразу в магазині зателефонувала, щоб домовитись про встановлення. Мій дзвінок прийняли та повідомили, що через два дні мені зателефонує майстер. Ні через 2 дні , ні через тиждень майстер не зателефонував. Почала телефонувати я на телефон сервісу. Перший раз відповіли, що бачать мою заявку і щоб я чекала дзвінка. Через кілька днів коли я перетелефонувала, бо дзвінка не дочекалася, мені знову сказали чекати і сформували претензію. Нарешті зателефонував майстер. З майстром теж не все просто, оскільки графік роботи в нього розписаний і він може в першій половині дня, коли я на роботі. Тобто купуючи послугу зі встановлення я ще маю підлаштовуватися і чекати невідомо скільки. А також, ще додаткова доплата майстрові за демонтаж, та встановлення нових кранів та трубок. Дешевше самому домовитися з майстром про встановлення бойлера у відповідний день та розуміти за що ти заплатив кошти. Жахливе надання послуг!
Вітаємо! Приносимо вибачення за отримані неприємні емоції та завдані незручності. Для уточнення ситуації та подальшої допомоги у її вирішенні, просимо надіслати це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для надання зворотного зв'язку.
Не рекомендую купувати у Фокстрот послугу зі встановлення техніки - Відгуки про Фокстрот
Нарешті зателефонував майстер.
З майстром теж не все просто, оскільки графік роботи в нього розписаний і він може в першій половині дня, коли я на роботі. Тобто купуючи послугу зі встановлення я ще маю підлаштовуватися і чекати невідомо скільки. А також, ще додаткова доплата майстрові за демонтаж, та встановлення нових кранів та трубок.
Дешевше самому домовитися з майстром про встановлення бойлера у відповідний день та розуміти за що ти заплатив кошти.
Жахливе надання послуг!
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353