Олександр Відгук додано 15 червня, 2022 год20 переглядів
Купив в магазині фокстрот навушники 28.10.2021, вони пропрацювали в мене до 18.02.2022 в цей же день я здав їх в магазин фокстрот ТЦ Район. Вони досі в ремонті. Сервісний центр не працює(принаймні, така легенда), коли сервісний центр запрацює? ніхто не знає.
Вітаємо! Для того, щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації, будь ласка, просимо надіслати це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для перевірки інформації та надання зворотного зв'язку. Також Ви можете самостійно зателефонувати за цим номером 0 800 300-353.
Сервісний центр працює. Мені надали нарешті контакти сервіного центру, але вони будуть спілкуватись тільки з вами, а мені і далі в фосктроті брешуть що сервісний центр не працює... Розберіться будь ласка!
Навушники RAZER Barracuda X - Відгуки про Фокстрот
Купив в магазині фокстрот навушники 28.10.2021, вони пропрацювали в мене до 18.02.2022 в цей же день я здав їх в магазин фокстрот ТЦ Район. Вони досі в ремонті. Сервісний центр не працює(принаймні, така легенда), коли сервісний центр запрацює? ніхто не знає.
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353