Віталій Відгук додано 9 травня, 2022 год10 переглядів
Віддавав Гарнітуру Logitech g435 в сервісний центр ( 24.01.2022 ) Поломка була зв'язана не з самими наушникими а з адаптером, тобто ремонт не мав бути довгим і вона пробула в сервісному цетрі аж місяць до початку війни. Сервіси в києві працюють а у фокстрот ні, на питання в якому вони сц відповідають: Доброго дня. Інформація передана для уточнення. Очікуйте на зворотній зв'язок.
І більше не відповідають..
Раніше написав в підтримку Фокстрот і вони дали таку відповідь..(фото прикріпив до відгука)
Вітаємо! Дуже прикро що у Вас склалося негативне враження від співпраці з нашою мережею. На жаль на даний момент через воєнний стан не має змоги перевірити інформацію, щодо гарантійного обслуговування. Як тільки буде змога отримати інформацію, буде надано зворотний зв'язок. Прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону, для того щоб ми мали змогу розібратися в ситуації та надати зворотний зв'язок.
Гарантійне обслуговування. - Відгуки про Фокстрот
Сервіси в києві працюють а у фокстрот ні, на питання в якому вони сц відповідають:
Доброго дня.
Інформація передана для уточнення.
Очікуйте на зворотній зв'язок.
І більше не відповідають..
Раніше написав в підтримку Фокстрот і вони дали таку відповідь..(фото прикріпив до відгука)
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353