Представники магазину, ну дайте честну відповідь: ви ж не збираєтесь повертати гроші, не можете, не хочете? Аналогічна попереднім ситуація: "Замовлення прийнято. Товар останній з вітрини і знаходиться не кондиційному стані. Гроші вам повернуть на протязі 10 днів". Звичайно, ніхто і нічого не повертає.
Доброго дня! Щиро просимо вибачення за непорозуміння та отримані негативні емоції, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону на яке робили замовлення для перевірки інформації та надання зворотного зв'язку.
Де гроші, Фокстрот? - Відгуки про Фокстрот
Аналогічна попереднім ситуація: "Замовлення прийнято. Товар останній з вітрини і знаходиться не кондиційному стані. Гроші вам повернуть на протязі 10 днів". Звичайно, ніхто і нічого не повертає.
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353