Придбав картрідер, але виявилось, що він не бачить карт памяті. Маю в наявності 6 карт памяті мікросд. Через адаптер бачить. Подзвонив на гарячу лінію, а там запропонували віднести в сервіс на експертизу й з висновком вислати в магазин. Я розумію все. Але сервіса в моему нас. пункті нема. Треба висилати Новою Поштою. Спочатку на сервіс, а потім в магазин. Це мінімум 200 гривень. Й ще чекати невідомо скільки. До речі повернути хотів на 5 чи 6 день після покупки. Як же 14 днів?
А 14 днів повернення ---якщо не було у використанні і без дефектів. Так в законі сказано, що б люди які могли б самі товар поломати не змогли щотижня міняти на новий. Тому перевіряти треба відразу, а якщо проблеми в процесі експлуатації--то тільки на СЦ виробника.
Добрий день! Повернути товар належної якості можливо в період 14 днів, але при умовах що товар не був у використанні, не пошкоджений та збережений товарний вигляд та цілісність упаковки. У разі некоректної роботи техніки у гарантійний термін потрібно звернутися до уповноваженого сервісу бренду задля діагностики та гарантійного ремонту, якщо є заводській брак, то сервіс надасть офіційний висновок про наявність істотного недоліку за яким можна буде обміняти товар або повернути кошти. Наразі Ваше звернення зафіксовано та передано до відповідального менеджера, очікуйте на зворотний зв'язок.
Картрідер DEFENDER Card reader Ultra не рабочий - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353