Замовила на сайті Фокстрот годинник Apple Watch , про що потім пожаліла . Годинник прийшов розпакований і без плівки , хоча я оплатила ціну нового. І без гарантійного талону , хоча на сайті вказано , що гарантія 12 місяців . Все було б окей , якщо б про це попереджали. Коли я подзвонила зробити зауваження , мені запропонували 200 грн бонусів . Хоча після розпакування годинник цієї фірми падає в ціні на 50$ . Згодом директор одного з магазині сказав , що не розуміє в чому проблема , адже годинник не активований і просто стояв на вітрині . Тобто магазин розраховує на не компетентних людей , які приймуть замовлення і не звернуть увагу на те , що він вже не рахується новий . Була дуже здивована , що фірма такого рівня не звертає увагу на негативні відгуки і хоче відшкодувати клієнтам якимось 200 бонусами. Не рекомендую .
Вітаємо! Нам дуже шкода, що сталася така ситуація. Для того, щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації, будь ласка відправте це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для уточнення інформації та надання зворотного зв'язку.
Вітаємо! Нам дуже шкода, що сталася така ситуація. Для того, щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації, прохання відправити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для уточнення інформації та надання зворотного зв'язку.
Не рекомендую - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353