я є багато річним клієнтом але з останньої покупки дуже незадоволенний.пидбав газову плиту .по доставці упаковка була цілісна . через тип упаковки незміг її (плиту)оглянути а після розпакування виявив значне ушкодження .на моє зверненя в кол центр мене фактично "послали"відповідь -це не наша проблема і вирішувати питання відмовились.наразі спілкуюся з юристом з питань захисту прав споживачів.окрім того комплектація плити не відповідає заявленній при продажу (замість скляної кришки газово-варочної поверхні отримав металеву)
Вітаємо! Нам дуже прикро, що сталася така ситуація. Для того, щоб ми змогли розібратися в даній ситуації, прохання відправити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для перевірки інформації та надання зворотного зв'язку.
негативні відчуття - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Юлія
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"