Мною була здійснена покупка ноутбука. На сайті було вказано, що до цього ноутбуку комплектом йде 1 рік Microsoft 365. При отриманні ноутбуку, у точці видачі, в стаціонарному магазині "Фокстрот" я запитала у консультанта, чи наявний пакет Microsoft 365.На що отримала відповідь: "Так, все є". Пізніше, зрозумівши, що його все ж таки не активовано і пакету до ноутбуку не додано я звернулася до вашої гарячої лінії. Мене було переадресовано на технічну підтримку компанії HP, яка взагалі не несе за це ніякої відповідальності. Говорилось, що акція діє з 15.11., а я замовляла його 12.11. Говорили, що я пізно звернулась... Звертались до керівництва і менеджерів, і так далі... ПІЗНІШЕ оператор повідомила мене, що мені все ж буде повернуто пакет Microsoft 365. I мені навіть прийшли повідомлення та лист на пошту про замовлення. Компанія телефонним дзвінком повідомляє, що ви не можете повернути мені, те, що нібито вчора вже були готові висилати!! В мене до вас питання, як таке може бути? Навіщо ви позначаєте, оголошуєте акції, якщо згодом не несете за це будь якої відповідальності?? Я дуже розчарована вашим "сервісом". Прошу до кінця розібратися в цій ситуації! Ви втрачаєте свою репутацію як гідної мережі магазинів техніки.
Вітаємо! Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Для того, щоб ми мали змогу детально розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для уточнення інформації.
Відповідальності 0!!! - Відгуки про Фокстрот
На сайті було вказано, що до цього ноутбуку комплектом йде 1 рік Microsoft 365.
При отриманні ноутбуку, у точці видачі, в стаціонарному магазині "Фокстрот" я запитала у консультанта, чи наявний пакет Microsoft 365.На що отримала відповідь: "Так, все є".
Пізніше, зрозумівши, що його все ж таки не активовано і пакету до ноутбуку не додано я звернулася до вашої гарячої лінії.
Мене було переадресовано на технічну підтримку компанії HP, яка взагалі не несе за це ніякої відповідальності. Говорилось, що акція діє з 15.11., а я замовляла його 12.11. Говорили, що я пізно звернулась... Звертались до керівництва і менеджерів, і так далі...
ПІЗНІШЕ оператор повідомила мене, що мені все ж буде повернуто пакет Microsoft 365. I мені навіть прийшли повідомлення та лист на пошту про замовлення.
Компанія телефонним дзвінком повідомляє, що ви не можете повернути мені, те, що нібито вчора вже були готові висилати!!
В мене до вас питання, як таке може бути? Навіщо ви позначаєте, оголошуєте акції, якщо згодом не несете за це будь якої відповідальності??
Я дуже розчарована вашим "сервісом". Прошу до кінця розібратися в цій ситуації! Ви втрачаєте свою репутацію як гідної мережі магазинів техніки.
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Юлія
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353