Замовляли телевізор в інтернет магазині. Додатково замовили "Виклик майстра", котрий мав цей ТВ повісити на стіну. На гарячій лінії повідомили, що спочатку кур'єри привезуть ТВ, залишать документи, в яких буде вказано номер телефона, за яким необхідно зателефонувати та викликати майстра, котрий в той же день прийде та встановить. Приїздять кур'єри, привозять "Акт прийому та передачі товару" з двома пунктами "За сам ТВ та за встановлення", тобто ти відразу платиш кошти за встановлення, та ставиш підпис, що тобі вже його встановили, і кур'єри їдуть по своїм справам. Стоїть посеред квартири ТВ 65", на що гаряча лінія відповідає, що протягом 3-х робочих днів вони зв'яжуться з нами, щоб ЛИШЕ ПОВІДОМИТИ, коли до нас приїде майстер. Тобто на думку магазину - бандура 65" має стояти у розпакованому стані посеред квартири, де її залишили кур'єри як мінімум 3 робочих дні. Заявку на виклик майстра скасували, встановили самостійно. Кошти повернули, проте враження про те, що магазин "Мав клієнта на увазі" залишилось стійке. Головне дати інструкцію "консультатам" щось напарити клієнту, і збити з нього гроші, а послугу, котра вже оплачена, можна надати якось згодом, навіть не попередивши клієнта на момент замовлення.
Вітаємо! Приносимо щирі вибачення за непорозуміння та отримані неприємні емоції від ситуації, що склалася. Для того, щоб ми мали змогу розібратися та допомогти, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для зворотного зв'язку.
Вважають клієнта за скот. - Відгуки про Фокстрот
Додатково замовили "Виклик майстра", котрий мав цей ТВ повісити на стіну.
На гарячій лінії повідомили, що спочатку кур'єри привезуть ТВ, залишать документи, в яких буде вказано номер телефона, за яким необхідно зателефонувати та викликати майстра, котрий в той же день прийде та встановить.
Приїздять кур'єри, привозять "Акт прийому та передачі товару" з двома пунктами "За сам ТВ та за встановлення", тобто ти відразу платиш кошти за встановлення, та ставиш підпис, що тобі вже його встановили, і кур'єри їдуть по своїм справам.
Стоїть посеред квартири ТВ 65", на що гаряча лінія відповідає, що протягом 3-х робочих днів вони зв'яжуться з нами, щоб ЛИШЕ ПОВІДОМИТИ, коли до нас приїде майстер.
Тобто на думку магазину - бандура 65" має стояти у розпакованому стані посеред квартири, де її залишили кур'єри як мінімум 3 робочих дні.
Заявку на виклик майстра скасували, встановили самостійно.
Кошти повернули, проте враження про те, що магазин "Мав клієнта на увазі" залишилось стійке.
Головне дати інструкцію "консультатам" щось напарити клієнту, і збити з нього гроші, а послугу, котра вже оплачена, можна надати якось згодом, навіть не попередивши клієнта на момент замовлення.
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353