Сьогодні купувала пилосос та із "знижкою" сковорідку. Вдома глянула на чек і зрозуміла, що потрібно було задати багато запитань ще в магазині. Кришки до сковорідки ніякої не було. А незрозуміле прогамне забезпечення, що це?
Доброго дня! Приносимо щирі вибачення за непорозуміння та отримані неприємні емоції при обслуговуванні в нашому магазині. Для того, щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації та допомогти, прохання надіслати це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для зворотного зв'язку.
Нічого не зрозуміло - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353