Гіршого в Коломиї не знайдеш магазину , як от власне Фокстрот. Персонал нічого не говорить про товар ( бо знають, що якість на найнищому рівні). Директорка- самовпевнена, хамовита особа. Два рази робила тут покупку і два рази придбала зламані та непрацюючі товари ( пилосос та принтер). Повернула товар на 6 день покупки ( швидше не могла бо хворіла) на що мені дали відповідь що товар є б/у. Я ж ним незмогла скористатися так , як він був не працюючим ,чомуж на 6 день він став б/у? Товару який люди повертають в цей магазин є дуже багато бачила на власні очі. Коли попросила книгу відгуків та пропозицій директорка відповіла " а для чого вам так зразу ця книга?" Такі питання не мали б задавати. Коли я все ж таки наполягла , то винесли з кабінету директорки якийсь журнальчик який не був ані пронумерований,ані прошнурований та не завірений печаткою. Звичайно він був і без записів. Та коли я писала заяву в якій описувала з якою проблемою звернулася, ЛЮДИ, цей журнальчик в мене з-під рук викрали і побігли приводити його до ряду. Коломияни , давайте об'єднуватися в кого були якісь проблеми з цим магазином. Особисто я другий раз все так просто не залишу. Якщо буде потрібно , то звернуся до адвокатів, до преси.
Вітаємо! Приносимо вибачення за непорозуміння та отримані неприємні емоції. Для того, щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації та допомогти, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для зворотного зв'язку.
Найгірший магазин в Коломиї - Відгуки про Фокстрот
Директорка- самовпевнена, хамовита особа.
Два рази робила тут покупку і два рази придбала зламані та непрацюючі товари ( пилосос та принтер). Повернула товар на 6 день покупки ( швидше не могла бо хворіла) на що мені дали відповідь що товар є б/у. Я ж ним незмогла скористатися так , як він був не працюючим ,чомуж на 6 день він став б/у?
Товару який люди повертають в цей магазин є дуже багато бачила на власні очі.
Коли попросила книгу відгуків та пропозицій директорка відповіла " а для чого вам так зразу ця книга?" Такі питання не мали б задавати. Коли я все ж таки наполягла , то винесли з кабінету директорки якийсь журнальчик який не був ані пронумерований,ані прошнурований та не завірений печаткою. Звичайно він був і без записів. Та коли я писала заяву в якій описувала з якою проблемою звернулася, ЛЮДИ, цей журнальчик в мене з-під рук викрали і побігли приводити його до ряду.
Коломияни , давайте об'єднуватися в кого були якісь проблеми з цим магазином.
Особисто я другий раз все так просто не залишу.
Якщо буде потрібно , то звернуся до адвокатів, до преси.
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353