Не рекомендую даний магазин у м. Ужгород. 16.06.20 було куплено кондиціонер. Продавцем було сказано , що на даний момент черга на установку 12 днів на що ми і повелися. Після оплати на протязі трьох робочих днів майстри , які установлюють кондиціонер мали подзвонити та узгодити дату установки. Звичайно що ніхто не подзвонив. Після 2 тижневого очікування та багатьох дзвінків продавцеві через 17 днів нарешті подзвонили та сказали що поставили на чергу на 10 липня ( як виявилося черга на місяць , а не 12 днів) . 9 липня ніхто так і не передзвонив та не повідомив чи буде установка чи ні. Напевно яка установка таке і сервісне обслуговування. Фокстрот був завжди у фаворитах при виборі техніки , але тепер туди ні ногою.
Приносим искренние извинения за причиненные Вам неудобства.
Для того чтобы мы могли разобраться в данной ситуации, просьба направить это обращение в адрес [email protected] и указать Ваши контактные данные и номер заказа.
Не рекомендую за халатність до клієнтів - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
Благодарим Вас за отзыв.
Приносим искренние извинения за причиненные Вам неудобства.
Для того чтобы мы могли разобраться в данной ситуации, просьба направить это обращение в адрес [email protected] и указать Ваши контактные данные и номер заказа.
С уважением, Андрей
Специалист по работе с клиентами
Компания "Фокстрот. Техника для дома"
0800 300 353