Замовив машинку для стрижки PHILIPS HC3505/15 на день народження на подарунок батькові, скориставшись бонусами і одноразовою знижкою на свій день народження. Прийшовши на нову пошту я просто був в шоці. Скажіть будь ласка ви свій товар зберігаєте на смітниках чи ще десь в невідомих місцях? Коробка вся помнута, потерта, розвалюється, обклеєна декількома шарами скотчу. Транспортної упаковки ніякої - як небудь примотали скотчем по коробці накладну і так відправили. До того всього ще й коробка відкрита, а отже товар вже не новий і невідомо що було з ним враховуючи що коробка відкрита і в такому жахливому стані. Поясніть, як я маю цей мотлох дарувати людині? І як ви думаєте чи буду я ще раз робити хоч якісь покупки у вашій мережі магазинів враховуючи таке відношення
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані, номер чека.
Мотлох під виглядом нового - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо Вам за відгук
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані, номер чека.
З повагою, Єлизавета
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353