З моменту придбання товару пройшло більше 2 років. Я перебував за кордоном і не зміг взяти товар на страхові кошти. На даний час мені в цьому відмовляють. В договорі про 30 днів і про 50% не пише. Що робити?
Приносимо щирі вибачення за доставлені Вам незручності.
Якщо у Вас є документ, який підтверджує Вашу відсутність в країні в період отоварення договору, Ви можете звернутися до магазину, де купували товар та написати письмову заяву.
Заява буде розглянута та Вам буде надана письмова відповідь.
Страхові кошти - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо Вам за відгук.
Приносимо щирі вибачення за доставлені Вам незручності.
Якщо у Вас є документ, який підтверджує Вашу відсутність в країні в період отоварення договору, Ви можете звернутися до магазину, де купували товар та написати письмову заяву.
Заява буде розглянута та Вам буде надана письмова відповідь.
З повагою, Маргарита
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353