Купував дружині телефон Huawei p30 pro. Співробітник сказав що при купівлі телефону, я отримаю 1200грн бонусів, якими зможу розрахуватись при будь які наступній покупці. МЕні стало цікаво і я наголосив на тому що вернусь через місяці і куплю Xiaomi mi9 pro В РОЗСТРОЧКУ і зекономлю використавши бонуси. Повіторюва я це не одноразово. Прийшовши сьогодні за телефоном я почув, що бонуси на розстрочку не діють. Обідно, бо співробітник про це не попередив. Тому КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ = 0. Головна ціль це продати будь якою ціною. 2 згодні
Клієнтоорієнтованість на нульовому рівні - Відгуки про Фокстрот
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо Вам за відгук.
Приносимо щирі вибачення за доставлені Вам незручності.
Для того, щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити дане звернення на адресу [email protected] та вказати Ваші контактні дані.
З повагою, Маргарита
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353