Нещодавно придбала телевізор в кредит. Розпочали оформлювати і мені в примусовому порядку оформили договір страхування. Як пояснили працівники магазину, страховий поліс оформлюється обов’язково при отриманні кредиту в Альфа банку. Але через кілька днів я зможу від нього відмовитися, зателефонувавши до банку і мені повернуть кошти. Зателефонувала я до банку через один день , і вони мені пояснили що до страхування ніякого відношення не мають, що я повинна звернутися до магазину, тому що це магазин пропонує страховку! звісно я звернулася на гарячу лінію, там культурно мене направили телефонувати беспосередньо в страхову компанію.! В страховій мені запропонували написати скаргу на електронну пошту! Не впевнена що кошти взагалі повернуть! Виходить що мене обдурили в магазині! Я в шоці!Питання це Вас так стажирують чи це людський фактор зіграв роль? 1 згоден
Не рекомендую! - Відгуки про Фокстрот
Виходить що мене обдурили в магазині! Я в шоці!Питання це Вас так стажирують чи це людський фактор зіграв роль?
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо Вам за відгук.
Приносимо щирі вибачення за доставлені Вам незручності.
Для того, щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити дане звернення на адресу [email protected] та вказати Ваші контактні дані.
З повагою, Маргарита
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353