Їхали на рейсі Кельн-Медика і в дорозі все наче було непагано. При прибутті на станцію водій не допоміг з багажем, а просто відкрив багажне відділення. Як результат - переплутали валізи. Взяла точно таку як своя, після від'їзду виявилося що речі у валізі чужі. Після цього почалося пекло. Покинути країну з чужими речами ми не могли, а приймати валізу назад Філксбас відмовився)) в саппорті наш номер забанили на англійській лінії та скидали трубку, а в чаті не могли пояснити що робити. Водії маршруту також нічого не знають. Сказала почекати два дні в місті аби саппорт почав робити)) на фразу, що в нас буквально немає грошей де жити - наші проблеми.
На свою валізу вже не чекаю, але сподіваюсь що та яку я випадково взяла таки дійде до рук власниці.
Якщо хтось шукає на свою валізу чергового кольору Bonro, яку ви загубили в рейсі з 14 на 15.07 // ви випадково взяли мою валізу - зв'яжіться будь ласка зі мною
Максимальна неповага до клієнтів - Відгуки про Flixbus
Покинути країну з чужими речами ми не могли, а приймати валізу назад Філксбас відмовився)) в саппорті наш номер забанили на англійській лінії та скидали трубку, а в чаті не могли пояснити що робити. Водії маршруту також нічого не знають. Сказала почекати два дні в місті аби саппорт почав робити)) на фразу, що в нас буквально немає грошей де жити - наші проблеми.
На свою валізу вже не чекаю, але сподіваюсь що та яку я випадково взяла таки дійде до рук власниці.
Якщо хтось шукає на свою валізу чергового кольору Bonro, яку ви загубили в рейсі з 14 на 15.07 // ви випадково взяли мою валізу - зв'яжіться будь ласка зі мною
відгук
Коментарі до відгуку