Скарга стосується не всього екіпажу автобусу, а саме стюардеси Наталії, яка супроводжувала рейс Роттердам-Ріга 17.07.2025-18.07.2025 Сервіс жахливий, Стюардеса закривала двері перед обличчям пасажирів, хамила, тримала на вулиці по декілька хвилин (при цьому автобус продовжував стояти). Але найнеприємніше в рейсі було те, що в Польщі виявилася несправність автобусу, вирішення цих моментів на шиномонтажі та, відповідно, затримка рейсу на 3,5 години. Але Наталія обрала не пояснити ситуацію, не допомагати інформаційно пасажирам, а просто сказати «У нас технічні проблеми, вирішуємо» і лягти спати. Автобус мав прийти у Варшаву о 06:05 ранку, у багатьох пасажирів там мала бути пересадка, в тому числі вже о 07:00. При цьому лишалось ще близько 230 км шляху. Ми всі розуміємо, що в дорозі може бути будь-яка ситуація, але пасажир заслуговує на повагу, нам просто необхідно розуміти, як в такій ситуації діяти далі. Але інформації ми все ще не мали, а Наталія спала! Розбудивши її приблизно о 06:10, і ввічливо перепитавши як нам (пасажирам) бути в цій ситуації, я почула тільки сварку, хамство, незадоволення з боку Наталії («ви вже не встигаєте, ні ніякого звʼязку з компанією, ніякої інформації для вас не буде, я вам вже все сказала») Тільки після того, як люди стали перейматись, що представник компанії не тільки не йде на зустріч, а навпаки, вона, обізвавши мене, сказала, що «заспокойтесь, істеричка, вас зачекають…плювати на відгуки про компанію та на наші проблеми…» За декілька хвилин вона уточнила моє прізвище та імʼя із коментарем «ага, чудесно» ( у мене серйозні підозри, що ця особа може зробити щось неприємне або небезпечне) як можна після такого порадити Ecolines до співпраці? Просто жах і огида..
Поломки, запізнення, хамство - Відгуки про Ecolines автобусні квитки на міжнародні перевезення
Сервіс жахливий, Стюардеса закривала двері перед обличчям пасажирів, хамила, тримала на вулиці по декілька хвилин (при цьому автобус продовжував стояти).
Але найнеприємніше в рейсі було те, що в Польщі виявилася несправність автобусу, вирішення цих моментів на шиномонтажі та, відповідно, затримка рейсу на 3,5 години.
Але Наталія обрала не пояснити ситуацію, не допомагати інформаційно пасажирам, а просто сказати «У нас технічні проблеми, вирішуємо» і лягти спати.
Автобус мав прийти у Варшаву о 06:05 ранку, у багатьох пасажирів там мала бути пересадка, в тому числі вже о 07:00. При цьому лишалось ще близько 230 км шляху.
Ми всі розуміємо, що в дорозі може бути будь-яка ситуація, але пасажир заслуговує на повагу, нам просто необхідно розуміти, як в такій ситуації діяти далі.
Але інформації ми все ще не мали, а Наталія спала!
Розбудивши її приблизно о 06:10, і ввічливо перепитавши як нам (пасажирам) бути в цій ситуації, я почула тільки сварку, хамство, незадоволення з боку Наталії («ви вже не встигаєте, ні ніякого звʼязку з компанією, ніякої інформації для вас не буде, я вам вже все сказала»)
Тільки після того, як люди стали перейматись, що представник компанії не тільки не йде на зустріч, а навпаки, вона, обізвавши мене, сказала, що «заспокойтесь, істеричка, вас зачекають…плювати на відгуки про компанію та на наші проблеми…»
За декілька хвилин вона уточнила моє прізвище та імʼя із коментарем «ага, чудесно» ( у мене серйозні підозри, що ця особа може зробити щось неприємне або небезпечне)
як можна після такого порадити Ecolines до співпраці?
Просто жах і огида..
відгук
Коментарі до відгуку