Ecolines автобусні квитки на міжнародні перевезення відгуки
з оцінкою «Жахливо»

Відгуки клієнтів, співробітників, відгуки про роботодавців
Ecolines автобусні квитки на міжнародні перевезення
2.5 5
277 відгуків / 23464 перегляда
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

ШАХРАЇ! НЕ купуйте квитки завчасно!

Ірина Ірина п'ятниця, 26 вересня
ШАХРАЇ!!
НЕ КУПУЙТЕ квитки в Еколайн завчасно. Спочатку продають квитки по завищеній ціні, а вже коли відбили гроші пускають на 20 відсотків дешевше.
Придбала квитки з аеропорту Краків до Львова за місяці до Львова за 2 місяці, бо їхали з дитиною. Взагалі існує практика раннього бронювання, що передбачає більш вигідні ціни. Але не у цього перевізника. В автобусі з'ясувалося,... Читати відгук
ШАХРАЇ!!
НЕ КУПУЙТЕ квитки в Еколайн завчасно. Спочатку продають квитки по завищеній ціні, а вже коли відбили гроші пускають на 20 відсотків дешевше.
Придбала квитки з аеропорту Краків до Львова за місяці до Львова за 2 місяці, бо їхали з дитиною. Взагалі існує практика раннього бронювання, що передбачає більш вигідні ціни. Але не у цього перевізника. В автобусі з'ясувалося, що дорослий квиток коштує 1000 грн., тобто на 20 відсотків дешевше. Про порядність годі й говорити.
Чомусь перевізник "Flixbus " при скасуванні рейсу пропонує квитки на інший зручний більш дорожчій рейс без доплат, а ці нахабно спочатку відбивають гроші з
добропорядних пасажирів, а потім скидає ціни, щоб вже хоч якось заробити.
ГАНЬБА,АФЕРИСТИ!
Переваги:
  1. Хоч прибув вчасно.
Недоліки:
  1. Обдурюють пасажирів, маніпулюючи цінами.
  2. Ігноруючи вимоги Закону України "Про звернення громадян "

Кожен раз новий цирк

Kateryna Kateryna вівторок, 9 вересня
Перевізник має рейси в Росію, переконатись можете на їх не-укр версії сайту. Платити окупантам податки в третій рік повномасштабної їм нормально, а як організувати нормальний сервіс так "ви шо, війна в країні, терпіть". Постійно запізнюються та переносять рейси. От просто КОЖЕН раз мені так "щастить". Планувати будь-що нема сенсу, якщо Ви їдете з ними. Можуть спонтанно вирішити повезти Вас... Читати відгук Перевізник має рейси в Росію, переконатись можете на їх не-укр версії сайту. Платити окупантам податки в третій рік повномасштабної їм нормально, а як організувати нормальний сервіс так "ви шо, війна в країні, терпіть". Постійно запізнюються та переносять рейси. От просто КОЖЕН раз мені так "щастить". Планувати будь-що нема сенсу, якщо Ви їдете з ними. Можуть спонтанно вирішити повезти Вас в Київ через Умань і прибути на 5 годин пізніше. Можуть привезти в комендантську і ви будете ще до ранку сидіти на автостанції, яка абсолютно не обладнана для ночівлі, не розраховуйте, що буде комфорт "як на вокзалах в Європі", це просто смішно) Там ні розеток, ні місця де можна прилягти спину розрівняти, просто сидите в темноті до ранку на незрунчому залізному кріслі. Вокзал зачиняють на ключ і мадам йде спати, навіть покурити не вийдете. І це після того як ти й так був купу годин в дорозі. При цьому немає не те що компенсації за незручності, а навіть вибачень чи відповіді від підтримки. Ну бо клієнти за низьку ціну все схавають. От і вирішуйте чи поважаєте ви себе. Краще заплатіть більше але нормальному перевізнику який не працює на рф і цінує клієнтів.

Просто жах

Оксана Оксана понеділок, 8 вересня
Перевезення просто жах! Зламані сидіння, то не працює підлокітник то не опускається сидіння. Дізнатися інформаціб про зупинки не має де. Ми сиділи з дитиною на 2 поверсі, кондиціонер не працював. Душно. Пересадка аби як. Сам бігаєшь та намаєшься дізнатися хочаб яку інформацію. Автобус затримався на 2 години та нікому не прийшло смс про те, де автобус. Смс надішло на другий... Читати відгук Перевезення просто жах! Зламані сидіння, то не працює підлокітник то не опускається сидіння. Дізнатися інформаціб про зупинки не має де. Ми сиділи з дитиною на 2 поверсі, кондиціонер не працював. Душно. Пересадка аби як. Сам бігаєшь та намаєшься дізнатися хочаб яку інформацію. Автобус затримався на 2 години та нікому не прийшло смс про те, де автобус. Смс надішло на другий день після того як вже приїхали. Були куплені місця з дитиною поруч, в результаті нам кажуть пересаджуватися на інші місця. Та ще і дитина окремо. Навіщо робити стрес під час поїздки - невідомо. Я більше цим перевізником не буду користуватися і нікому не раджу

Жахливий перевізник, зневага до пасажирів!!!

Олена Олена 1 вересня, 2025 год
Жахливий перевізник !!!! Замовила білет 2 тижні до відправлення, писало комфорт+ , в результаті чекаю вже 6 годину автобус, смс повідомляють 4 рази, що автобус затримуються, на гарячій лінії просто відфутболюють дзвінки , нічого конкретного не відповідають !!! Останній раз їду з цим перевізником!! Вже страшно уявити що мене чекає в дорозі з цим перевізником!!!
Переваги:
  1. Відсутні
Недоліки:
  1. Зневага до клієнта!!!! Безвідповідальність !!!!

Поездка с перевозчиком Autolux-Ecolines

Виктория Виктория 17 серпня, 2025 год
Транспортный маршрут Киев-Рига (11:00) 16 августа, 2025 год
Номер автобуса: WI 119 MF
Это худшая транспортная компания Украины! ООО «Автолюкс» – абсолютное воплощение неуважения к пассажирам. Автобус опоздал более чем на 5 (!) часов, и никто даже не извинился и не предупредил о столь длинном опоздании. Услуги, которые рекламируют на сайте (Wi-Fi, кондиционер, комфорт) – в реальности отсутствуют! Wi-Fi вовсе... Читати відгук
Транспортный маршрут Киев-Рига (11:00) 16 августа, 2025 год
Номер автобуса: WI 119 MF

Это худшая транспортная компания Украины! ООО «Автолюкс» – абсолютное воплощение неуважения к пассажирам. Автобус опоздал более чем на 5 (!) часов, и никто даже не извинился и не предупредил о столь длинном опоздании. Услуги, которые рекламируют на сайте (Wi-Fi, кондиционер, комфорт) – в реальности отсутствуют! Wi-Fi вовсе не работал , кондиционер был сломан, пассажиров укачивало, в салоне грязь и вонь, липкие подлокотники кресел, явно давно никто не убирал.

Отдельное "впечатление" оставили водители: хамство, курение прямо на остановках и вблизи салона, полное игнорирование просьб пассажиров. На замечания реагировали грубо, заявляя дословно: *«Мы что хотим, то и делаем. Руководства на нас нет, можем высадить любого недовольного на трассе».* Это не просто наглость, это угроза безопасности!

Но настоящим шоком стало то, что одного пассажира(девушку) с маленьким ребёнком водитель отказался брать только из-за гражданства (Беларусь). Это уже не только непрофессионализм, но и дискриминация, унижение человеческого достоинства.

Компания абсолютно игнорирует жалобы – в интернете десятки аналогичных историй, и ни одна из них не была решена. Складывается впечатление, что руководство «Автолюкса» покрывает своих некомпетентных и неквалифицированных водителей.

Автолюкс – это не перевозчик, а издевательство над людьми. Опоздания, антисанитария, хамство, угрозы и дискриминация пассажиров. Категорически не рекомендую пользоваться их услугами! Это компания, которой нельзя доверить даже поездку на соседнюю улицу, не говоря уже о дальних рейсах.

Жахливі умови

Eugenia Eugenia 14 серпня, 2025 год
Рідко пишу негативні відгуки, але ця подорож - це просто жах. Автобус двоповерховий, на нижньому поверсі кондиціонер не працював! Також на нижньому поверсі знаходилась туалета, яка всю дорогу смерділа, що неможливо було ні їсти, ні спати.
Який толк від кавомашини, екрану телевізора, якщо автобус не може забезпечити базові потреби?
Один з водіїв був дуже хамовитий, неприємний. Їдуть без... Читати відгук
Рідко пишу негативні відгуки, але ця подорож - це просто жах. Автобус двоповерховий, на нижньому поверсі кондиціонер не працював! Також на нижньому поверсі знаходилась туалета, яка всю дорогу смерділа, що неможливо було ні їсти, ні спати.
Який толк від кавомашини, екрану телевізора, якщо автобус не може забезпечити базові потреби?
Один з водіїв був дуже хамовитий, неприємний. Їдуть без зупинки більше 6 годин, а перша зупинка 10 хвилин і коли запізнюєшся на 1 ХВИЛИНУ то демонстративно зачиняють двері автобуса і читають лекцію про те, що треба було раніше приходити. Якщо ви хочете їхати з комфортом, без стресу то обирайте інші фірми.
Недоліки:
  1. Хамовиті водії, не працює кондиціонер, туалет жахливо пахне.

Відмінили пересадку вночі

Валерия Валерия 6 серпня, 2025 год
Їхали автобусом Берлін Ріга через Варшаву, повинна була бути пересадка. О 23 годині вечора повідомили, що пересадки не буде, добирайтеся самі, а кошти за квиток вам повернемо. Це пздц!!! В службі підтримки навіть не в курсі про цю ситуацію

Автобусні квитки

Таня Таня 4 серпня, 2025 год
Шкода, що раніше не бачила відгуки.... Це жахливо, вже понад 6 годин очікуємо автобус. Щойно оголосили, що рейс Київ -Щецин затримується на невизначений час. З диспетчером зв'язатись ще той квест. Якщо у перевізника проблеми з транспортом і водіями, для чого продавати квитки??? Перевізник мабуть абсолютно не цінує своїх клієнтів. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!! Бережіть себе та свої нерви

дуже погано

Сергій Необовязково Сергій Необовязково 3 серпня, 2025 год
доїхали.
еколайнО "дяккую", що живі. а. ідіть розвивайтеся. най вас шлях лихий трафить. поганий перевізник

кончений пперевіізник

Сергій Необовязково Сергій Необовязково 2 серпня, 2025 год
і так. епопея триває. Рейс мався відправитися о 15:00 год 01.08.2025р. з Києва. Відправився о 23.50 год. Автобус брудний. хоча однією з причин затримки було прибирання. Кордон проходили з десятої ранку до 16.00. Два рази автобус ломався в Польщі. Станом на 19.00 автобус стоїть поломаний в Польщі.
Хочете теж пройти такий квест? Обирайте еколайнО.

Жахливо. Повна ж***а

Сергій Необовязково Сергій Необовязково 1 серпня, 2025 год
01.08.25 рейс з Києва до Варшави, який мався бути о 15:00 год станом на 23:21 год до цих пір не виїхав. Хочете ще спробувати і ви свою удачу з еколайнОм?
Переваги:
  1. Нема
Недоліки:
  1. Трішки затримують рейси. На 8-12 годин. А може і більше

Повна безвідповідальність

Лариса Лариса 28 липня, 2025 год
Був придбан квиток Київ-Таллінн з двома пересадками Варшава і Рига.
22.07.25 автобус Київ-Варшава відправився з Києва з запізненням на 3 години, про що прийшло попередження аж за півгодинки (!!!)+ на кордоні стояли 8 годин .
Через це всі стиковки було втрачено.
Компанія запропонувала заміну білету Варшава-Рига замість о 6:15 ранку на 22:00, на кінцеву станцію Таллінн в такому випадку я... Читати відгук
Був придбан квиток Київ-Таллінн з двома пересадками Варшава і Рига.
22.07.25 автобус Київ-Варшава відправився з Києва з запізненням на 3 години, про що прийшло попередження аж за півгодинки (!!!)+ на кордоні стояли 8 годин .
Через це всі стиковки було втрачено.
Компанія запропонувала заміну білету Варшава-Рига замість о 6:15 ранку на 22:00, на кінцеву станцію Таллінн в такому випадку я б потрапила близько 21:00 наступного дня, тобто весь маршрут Київ-Таллін компанією ecoline збільшився б на добу і затягнувся б майже на ТРИ ДОБИ!!! (Замість 33 годин)
Розумію, що ситуація на кордоні - це форс-мажор, але ж автобус запізнився з відправленням на 3 години!!
У Таллінні я мала бути в не раніше 17:00 24.07.25, бо в мене заздалегідь був куплен квиток на визначну подію.
Враховуючи це, довелось самостійно купувати квитки до Таллінна.
Втративши чимало нервів і багато грошей, марно намагаюсь додзвонитись до компанії, аби повернути гроші за невикористані квитки.
Телефони, які телефонували мені щодо заміни квитка, тепер тупо скидають дзвінок.
На Київський номер 044 не дзвоню, бо я у роумінгу, і не хочу ще й тут втратити гроші на дзвінки через цю недокомпанію.
Нікому не раджу цього безвідповідального перевізника.
Переваги:
  1. Які б не були плюси вони ніякі у порівнянні з мінусами

Поломки, запізнення, хамство

Вікторія Вікторія 18 липня, 2025 год
Скарга стосується не всього екіпажу автобусу, а саме стюардеси Наталії, яка супроводжувала рейс Роттердам-Ріга 17.07.2025-18.07.2025
Сервіс жахливий, Стюардеса закривала двері перед обличчям пасажирів, хамила, тримала на вулиці по декілька хвилин (при цьому автобус продовжував стояти).
Але найнеприємніше в рейсі було те, що в Польщі виявилася несправність автобусу, вирішення цих моментів на шиномонтажі та, відповідно, затримка рейсу на 3,5... Читати відгук
Скарга стосується не всього екіпажу автобусу, а саме стюардеси Наталії, яка супроводжувала рейс Роттердам-Ріга 17.07.2025-18.07.2025
Сервіс жахливий, Стюардеса закривала двері перед обличчям пасажирів, хамила, тримала на вулиці по декілька хвилин (при цьому автобус продовжував стояти).
Але найнеприємніше в рейсі було те, що в Польщі виявилася несправність автобусу, вирішення цих моментів на шиномонтажі та, відповідно, затримка рейсу на 3,5 години.
Але Наталія обрала не пояснити ситуацію, не допомагати інформаційно пасажирам, а просто сказати «У нас технічні проблеми, вирішуємо» і лягти спати.
Автобус мав прийти у Варшаву о 06:05 ранку, у багатьох пасажирів там мала бути пересадка, в тому числі вже о 07:00. При цьому лишалось ще близько 230 км шляху.
Ми всі розуміємо, що в дорозі може бути будь-яка ситуація, але пасажир заслуговує на повагу, нам просто необхідно розуміти, як в такій ситуації діяти далі.
Але інформації ми все ще не мали, а Наталія спала!
Розбудивши її приблизно о 06:10, і ввічливо перепитавши як нам (пасажирам) бути в цій ситуації, я почула тільки сварку, хамство, незадоволення з боку Наталії («ви вже не встигаєте, ні ніякого звʼязку з компанією, ніякої інформації для вас не буде, я вам вже все сказала»)
Тільки після того, як люди стали перейматись, що представник компанії не тільки не йде на зустріч, а навпаки, вона, обізвавши мене, сказала, що «заспокойтесь, істеричка, вас зачекають…плювати на відгуки про компанію та на наші проблеми…»
За декілька хвилин вона уточнила моє прізвище та імʼя із коментарем «ага, чудесно» ( у мене серйозні підозри, що ця особа може зробити щось неприємне або небезпечне)
як можна після такого порадити Ecolines до співпраці?
Просто жах і огида..

Відгук про ECOLINES: жахливий досвід, зіпсовані нерви та додаткові вит

Майя Гарькавая Майя Гарькавая 11 липня, 2025 год
Їхала з Берліна до Дніпра з пересадками у Варшаві та Києві — і це був справжній кошмар.
Автобус, звісно ж, запізнився, тому ми не встигли на наступний рейс у Варшаві.
Водії поводилися вкрай хамовито. Під час видачі багажу один із них вдарив мене чужим чемоданом по коліну, яке в мене і так травмоване. Жодних вибачень. На запитання, де наш автобус,... Читати відгук
Їхала з Берліна до Дніпра з пересадками у Варшаві та Києві — і це був справжній кошмар.
Автобус, звісно ж, запізнився, тому ми не встигли на наступний рейс у Варшаві.

Водії поводилися вкрай хамовито. Під час видачі багажу один із них вдарив мене чужим чемоданом по коліну, яке в мене і так травмоване. Жодних вибачень. На запитання, де наш автобус, відповіли, що “це не до них”, бо гроші ми платили не їм. Просто уявіть, як нервували люди в іншому автобусі, який був змушений чекати на нас 2 години! А в них також були плани, пересадки, квитки…

У Києві я, відповідно, також не встигла на свій автобус до Дніпра, довелося купувати квиток на потяг. Добре, що хоч залишалося одне місце — інакше не знаю, що б робила.

Це ще не все: в автобусі з Берліна до Києва (перевізник — Автолюкс, але в рамках рейсу ECOLINES) смерділо туалетом так, що було важко дихати. У туалеті не працювало світло, сидіння — зламані. Але якщо поставиш сумку в проході (бо немає куди її подіти) — від водія летить різке зауваження з неприємним тоном.

Підсумок:
• Зіпсовані нерви
• Додаткові витрати
• Хамство персоналу
• Відсутність відповідальності
• Жахливі умови в автобусі

Не рекомендую. І дуже сподіваюсь, що компанія хоча б колись зверне увагу на скарги пасажирів.

Жахлива поїздка.

Ірина Ірина 23 червня, 2025 год
Їдучи з Варшави до Львова я заплатила 700грн за надбагаж(хоч не докінця впевнена,що він був,бо купувала 2 квитки ,а інша сумка була набагато легша),при тому що квиток коштував 950 грн.Коли попросила у водіїв пояснення,чому надбагаж коштує майже як квиток,то вони не пояснили нічого і взагалі негарно себе поводили.Квитанції ніякої теж не надали на моє прохання,навіть в електронному виді.Шановні водії,ви возите... Читати відгук Їдучи з Варшави до Львова я заплатила 700грн за надбагаж(хоч не докінця впевнена,що він був,бо купувала 2 квитки ,а інша сумка була набагато легша),при тому що квиток коштував 950 грн.Коли попросила у водіїв пояснення,чому надбагаж коштує майже як квиток,то вони не пояснили нічого і взагалі негарно себе поводили.Квитанції ніякої теж не надали на моє прохання,навіть в електронному виді.Шановні водії,ви возите людей,а не тварин,і якщо людина щось питає у Вас то ви повинні дати відповідь,а не вести себе по-хамськи.Дуже незадоволена,нерекомендую нікому,адже важливу роль відіграє не лише комфортний проїзд,а й людське ставлення.НЕРЕКОМЕНДУЮ!!!!

Негативний відгук

Надія Надія 19 червня, 2025 год
Проблеми виникли при посадці в автобус Львів-Варшава, 19.06.2025 р., 8:20. Наші 4 місця поруч, які ми власне обумовили при покупці квитків (їдемо з грудною дитиною), були розформовані перевізником. 4-ри наші дзвінки з номера, на який було куплено квитки, на 044-954-90-10 були ігноровані перевізником. Лише при дзвінку з іншого номера телефону прийняли наш виклик. З пояснень представника цієї контори грудна дитина... Читати відгук Проблеми виникли при посадці в автобус Львів-Варшава, 19.06.2025 р., 8:20. Наші 4 місця поруч, які ми власне обумовили при покупці квитків (їдемо з грудною дитиною), були розформовані перевізником. 4-ри наші дзвінки з номера, на який було куплено квитки, на 044-954-90-10 були ігноровані перевізником. Лише при дзвінку з іншого номера телефону прийняли наш виклик. З пояснень представника цієї контори грудна дитина 2024 р.н.мала їхати окремо від матері, (дали місця 32 і 24 з чужими людьми), бо це так передбачено їхніми правилами перевезення пасажирів щодо самовільної зміни місць перевізником.
Пасажири мають бути готові, що зворотній зв'язок перевізник не практикує, місця розформовує за власним розсудом і грудних дітей відсаджує сидіти окремо від батьків, бо це передбачено правилами.

Жахливий перевізник

Иирина Иирина 11 червня, 2025 год
В перше купила квитки до Кропивницького, і мабудь в останнє. Рейс переносили тричі, щоб виїхати о 17, від'їхали о 20.
Переваги:
  1. Нема
Недоліки:
  1. Все

Найгірша поїздка з цим перевізником

Liliya Liliya 5 червня, 2025 год
Ми їхали з дітьми 04.06-05.06.25 з Києва до Катовіце, виїхали вчасно о 13.15, кордон повинні були проходити вночі, але о 4.30 ранку ми ще навіть не заїхали на кордон! Водій хамив, не відповідав на жодні наші питання, нічого не пояснював. У нас були квитки на літак, ми розрахували свій час, а тут змушені були забирати речі і переходити кордон пішки,... Читати відгук Ми їхали з дітьми 04.06-05.06.25 з Києва до Катовіце, виїхали вчасно о 13.15, кордон повинні були проходити вночі, але о 4.30 ранку ми ще навіть не заїхали на кордон! Водій хамив, не відповідав на жодні наші питання, нічого не пояснював. У нас були квитки на літак, ми розрахували свій час, а тут змушені були забирати речі і переходити кордон пішки, попутними автобусами добиратись до потрібного місця!
Якби ж нормально одразу попередили, що відбувається на кордоні …..і нас таких було пів автобуса! Водій ще заставив нас самих залазити в багажник шукати свої чемодани і діставати їх, зі словами: «вам треба, самі й доставайте»🫣 це просто жах! Таке відношення.
У них була онлайн реєстрація на кордоні, тобто вони прекрасно знали ситуацію і які вони по рахунку на проходження!
Скотське відношення до пасажирів!
Якщо Ви, раптом, будете їхати з цим горе-перевізником - закладайте на дорогу ще годин 5-10 на проходження кордону!!!

Жахливе ставлення водіїв.

Анна Анна 25 травня, 2025 год
Поїздка була 22-23 травня 2025 року.
Їхала з Умані автобусом Ecolines, то претензій до водіїв не було, але запізнилися на одну годину
Далі була пересадка до Кракова.
Коли вийшла у Львові, відійшла в туалет. Тут через хвилину мені телефонує чужий номер і починає криком кричати «де я є?! І чого я десь шатаюся!».
Сказати, що я... Читати відгук
Поїздка була 22-23 травня 2025 року.
Їхала з Умані автобусом Ecolines, то претензій до водіїв не було, але запізнилися на одну годину
Далі була пересадка до Кракова.
Коли вийшла у Львові, відійшла в туалет. Тут через хвилину мені телефонує чужий номер і починає криком кричати «де я є?! І чого я десь шатаюся!».
Сказати, що я в шоці була це нічого не сказати.
Потім, коли я прийшла до цього автобуса, водій неадекватно почав вести розмову, що із за мене всі запізнюються і вони втомилися чекати.
Поведінка водія ненормальна, такі не мають працювати з людьми.

Перегляньте будь ласка, своїх працівників. Навчіть елементарних норм етикету.
Переваги:
  1. + зручний автобус
  2. + чисто
  3. + туалет працює
Недоліки:
  1. - неадекватна поведінка водія
  2. - не моя проблема, що запізнився інший автобус.

Доброго дня!!!

Олег Тимофіів Олег Тимофіів 18 квітня, 2025 год
Сьогодні відправлявся із Луцька в 13:25 год пографіку ,запізнення на 30хв. до Варшави автобусом Еcolines .Хотів би сказати компанії щоб навчилиб своїх водіїв відливо розмовляти з своїми пасажирами ,дуже агресивні вони чи не вислані ,прийміть до уваги.

Ніколи знову!!!

Nadiia Nadiia 7 квітня, 2025 год
Автобус відмінили, не попередили. Квитки купували завчасно на мене і трьох дітей навмисне на передні місця.
Посадили в інший автобус, який ще й запізнився, на місця в кінці салону і розміщені окремо один від одного.
В автобус пропустили п'янючу пасажирку, яка гнула матюки на весь салон.

Жахлива поїздка з Ecolines

Тетяна Тетяна 12 грудня, 2024 год
Це був жах від поїздки Краків – Київ Ecolines (08.12.2024) Зі мною таке вперше. Водій (не знаю імені, щільної статури) постійно хамив. До того ж, за час поїздки грубо спілкувався з усіма пасажирами. Другий водій був адекватний.
Почалося все з того, що автобус стояв не на тій платформі, що була вказана у квитку. І тут почалося: читати не вмієш,... Читати відгук
Це був жах від поїздки Краків – Київ Ecolines (08.12.2024) Зі мною таке вперше. Водій (не знаю імені, щільної статури) постійно хамив. До того ж, за час поїздки грубо спілкувався з усіма пасажирами. Другий водій був адекватний.
Почалося все з того, що автобус стояв не на тій платформі, що була вказана у квитку. І тут почалося: читати не вмієш, йди шукай іншу платформу, грузи валізу, а потім грубо висловився з приводу моєї донецької прописки.
В мене було куплено два квитки, але у Львові одне моє місце ще раз продали. І всі коди підтвердження двох квитків та самі квитки не були доказом для нього. Він уперто твердив, що моє одне місце. Знову вийшов із ним грандіозний скандал. Поїздка вийшла, як у страшному сні. До речі, в автобусі ще був стійкий запах туалету.
Схоже, Ecolines спіймав зірку від своєї популярності і ніхто не думає про якість послуг. Видаляю додаток Ecolines. Ecolines автобусные билеты на международные перевозки - Жахлива поїздка з Ecolines

Поїздка з еколайн

Svetlana Svetlana 26 листопада, 2024 год
Придбала квиток на автобус еколайн на 13.10.2024р., з м. Карлсруе (Німеччина) до Варшави, на десяту годину ранку. З вокзалу Карлсруе автобус поїхав в супроводі поліції в якісь гаражі за містом, де автобус оглянули спеціалісти і встановили, що автобус технічно непридатний для перевезення пасажирів і біля третьої години дня автобус з пасажирами привезли на штрафмайданчик на околиці міста, сказали забирати... Читати відгук Придбала квиток на автобус еколайн на 13.10.2024р., з м. Карлсруе (Німеччина) до Варшави, на десяту годину ранку. З вокзалу Карлсруе автобус поїхав в супроводі поліції в якісь гаражі за містом, де автобус оглянули спеціалісти і встановили, що автобус технічно непридатний для перевезення пасажирів і біля третьої години дня автобус з пасажирами привезли на штрафмайданчик на околиці міста, сказали забирати свої речі і залишити автобус. Важко передати стан всіх пасажирів в той момент, тому що Варшава була у багатьох лише місцем пересадки і пасажири мали квитки на інші автобуси, з Варшави щоб їхати далі, на які ми вже не встигали. Два водії і стюардеса автобуса теж забрали свої речі і все. Далі, пасажири, робіть що хочете. Поліціянти викликали нам таксі, щоб добратися до міста, назад на вокзал.Стюардеса домовилася з таксистом щоб довіз нас, шістьох пасажирів, до Берліну за 1400€ , тобто 233€ з кожного,і обіцяла що нам компанія поверне гроші. Це був єдиний шанс встигнути на пересадку в Варшаві.Автобус, як виявилося, належить компанії Еколайн Рига. Півтора місяця пишемо повідомлення на сайт, але поки що безрезультатно.
Хочу подякувати стюардесі Вікторії, завдяки їй ми прибули в Варшаву вчасно.
Шукаю інших пасажирів цього рейсу для спільного позиву до компанії Еколайн.
Переваги:
  1. Стюардеса врятувала поїздку.
Недоліки:
  1. Компанія надала технічно не спрпвн й автобус.

Не раджу даного перевізника нікому

Марія Марія 1 листопада, 2024 год
Перший рейс був Київ-Варшава, поїздка була вдалою.
Рейс Варшава - Київ був максимально жахливим з усіх представників цієї контори. Із-за поломки автобусу довелося чекати 3 години на холодному вокзалі! Коли ми зв'язалися з оператором, вони не змогли надати хоч якихось часових рамок на очікування, ще і звинуватили нас що ми не сіли в інші автобуси які їхали до Києва... Читати відгук
Перший рейс був Київ-Варшава, поїздка була вдалою.
Рейс Варшава - Київ був максимально жахливим з усіх представників цієї контори. Із-за поломки автобусу довелося чекати 3 години на холодному вокзалі! Коли ми зв'язалися з оператором, вони не змогли надати хоч якихось часових рамок на очікування, ще і звинуватили нас що ми не сіли в інші автобуси які їхали до Києва від цієї ж компанії (водії розводили руками і казали щоб чекали свій рейс). Також багажник був забитий наглухо, всі хто сів останніми мусили таскати валізу в салон. Ще в салоні смерділо фекаліями з туалету.
Водії хамовиті
Висновок: абсолютна безкарність, бо конторка не чує вас і не бере відповідальність за своїх клієнтів. Якщо щось станеться в дорозі - вам ніхто нічого не компенсує, тож моліться щоб взагалі кудись доїхати
Недоліки:
  1. Несправний автобус
  2. Не контактні водії

Жахлива подорож у два боки.

Irina Omelchuk Lopuga Irina Omelchuk Lopuga 21 жовтня, 2024 год
Тиждень, після подорожі і все ж таки вирішила поділитися. відгуком. Мета єдина- попередити . Виїхали о 18.00 з Рівного до Катовіце 6 жовтня. На кордоні простояли 12 годин ( Шегині). , туалет зламався,чуть не запізнилися на літак до Єгипту,. Дуже перенервувала,діти плакали,а коли нарешті приїхали здо Катовіце то водії потрапили в ДТП прямо в центрі міста ( зачепили авто... Читати відгук Тиждень, після подорожі і все ж таки вирішила поділитися. відгуком. Мета єдина- попередити . Виїхали о 18.00 з Рівного до Катовіце 6 жовтня. На кордоні простояли 12 годин ( Шегині). , туалет зламався,чуть не запізнилися на літак до Єгипту,. Дуже перенервувала,діти плакали,а коли нарешті приїхали здо Катовіце то водії потрапили в ДТП прямо в центрі міста ( зачепили авто польське) ,висадили мене прямо в центрі незнайомого мені міста з двома валізами і двома дітьми. Це жесть. Еколайн це жесть. Нажаль я ще перед виїздом забронювала і оплатила теж цього перевізника назад 15 жовтня з Катовіце. Те саме . Водії хами жахливі. Поводяться так,ніби пасажирів не існує. Один взагалі пішов спати в багажне відділення поки інший кермував. По Європі їхали ще по правилах,після Укр.кордонуу гнали без правил, перевищували швидкість,обганяли на поворотах.Я водійка і знаю правила. Я наробила репету після того як мало не врізалися у фуру. Я думала погані відгуки то конкурент але все правда люди пишуть. Бережіть себе, шукайте надійного перевізника .
Переваги:
  1. Непогані сидіння,рейс назад працював туалет.
Недоліки:
  1. Все решта суцільний мінус

Жах, брехуни, пишуть що без пересадок а потім пересадка у Львові

Вікторія Вікторія 24 вересня, 2024 год
При придбанні квитка вказано що без пересадок, насправді була пересадка в Львові. О 06:00. Вказано було один маршрут а приїхав інший автобус та інший маршрут був, та ще з пересадкою. Ніколи нікому не рекомендую цього перевізника. Не довіряйте що пише в додатку та в квитку.

ТРЕШ-поїздка!!! Ніколи більше!!!

Наталія Наталія 21 вересня, 2024 год
Ніколи не користуйтесь послугами цього перевізника!!! Не купляйте квитки через їх додаток Ecolines і Avtolux!!!
Моя поїздка з дитиною Люблін-Київ, повний ТРЕШ!!! Ціна одного квитка 46 євро, категорія Comfort+, заброньовані поруч місця, вказано час прибуття автобуса в Люблін…
По факту - за годину дзвонить водій автобуса і заявляє, що він буде на автостанції через 10 хв, тому поспішіть, бо «довго... Читати відгук
Ніколи не користуйтесь послугами цього перевізника!!! Не купляйте квитки через їх додаток Ecolines і Avtolux!!!
Моя поїздка з дитиною Люблін-Київ, повний ТРЕШ!!! Ціна одного квитка 46 євро, категорія Comfort+, заброньовані поруч місця, вказано час прибуття автобуса в Люблін…
По факту - за годину дзвонить водій автобуса і заявляє, що він буде на автостанції через 10 хв, тому поспішіть, бо «довго чекати вас не будемо»… поспіхом беру таксі з центру Любліна і лечу на автовокзал((
Там нас чекає жовта розвалюха з надписом Ecolines, яка їхала з Варшави і у Любліні мала забрати мене і мою доньку.. водій з насмішкою оголошує, що у нас вже не ті місця, що у квитках і до того ж вони в різних місцях автобуса, і це вже не Comfort+… бо автобус поміняли і заповнився він ще у Варшаві і якщо нам дуже треба, то «просіть помінятись».. Короче, тепер це мої проблеми((
Сказав, що донька (12 років) не грудна і що може окремо сидіти((
Дуже вдячна одній жіночці, яка погодилась помінятись і ми всетаки їхали з дитиною поруч🙏 Так вийшло, що сиділи зразу за водієм і бачили весь процес, це був просто ЖАХ!!!
Водій хам, перевищував швидкість, виїзжав на зустрічну, переписувався у вайбері під час руху!!! Вночі зупинила поліція і вичитувала його, мол що ти твориш, хочеш мати 45 трупів зараз?? Він дуже вибачався перед ними і признав що правила порушив, а коли відпустили - крив їх триповерховим матом(((
Сам автобус старий, розвалений, все в ньому скрипіло і тріщало, вайфай майже не працював, а туалет виявився забитим фекаліями з попереднього рейсу і сморід стояв на весь автобус(((( на запитання однієї пасажирки, чи він взагалі працюватиме, водій нервово крикнув : «тільки сіла і вже їй срати»!!!!
Крісла вузькі і тверді, засалені шторки на брудних вікнах((((
14 годин суцільного пекла, всю дорогу молилась, щоб живими добратись до Києва(((
В дитини травма від такої поїздки, ми здригаємось коли бачимо десь автобус Ecolines!!!
Ніколи, ніколи в житті більше з ними не поїду і нікому не раджу, якщо цінуєте своє життя…
Переваги:
  1. Живі

не має слів...найжахливіший автобус

Анастасия Любарская Анастасия Любарская 26 серпня, 2024 год
Ніколи не користуйтесь їх послугами!! Це повний жах. Ми живемо в трьох годинах від вокзалу. Автобус повинен був бути о 20:00, але коли ми вже приїхали до вокзалу, водій сказав, що переносить рейс на 23:00, ми почекали до одинадцятої. І знову водій пише, що переносить на 01:30!! А вокзал зачиняється об одинадцятій!! Треба сидіть ще 2,5 години на вулиці! Це... Читати відгук Ніколи не користуйтесь їх послугами!! Це повний жах. Ми живемо в трьох годинах від вокзалу. Автобус повинен був бути о 20:00, але коли ми вже приїхали до вокзалу, водій сказав, що переносить рейс на 23:00, ми почекали до одинадцятої. І знову водій пише, що переносить на 01:30!! А вокзал зачиняється об одинадцятій!! Треба сидіть ще 2,5 години на вулиці! Це зовсім не по людські. Так ніхто не робить! Ніколи не звертайтеся до цієї фірми. Автобуси завжди ламаються.

Не рекомендую , краще переплатити

Грабар Катерина Грабар Катерина 19 серпня, 2024 год
Водїї-справжні хамовиті скоти, без перебільшення! Мені пощасливилось сидіти на передніх місцях, де був неймовірний сморід потом від них.
Абсолютно не поважають пасажирів.
Зупинки 5 хв , тому що виїхали з запізненням, не встигаєш ні до туалету ні кави .
Вайфай- захотіли виключили, захотіли включили, смітник постійно забитий і теж смердить.
👎👎👎
Переваги:
  1. Довезли✅

Хочете прокататися 15 годин без кондиціонера в брудному автобусі без кондиціонера?Ecolines організує

Олександра Олександра 7 серпня, 2024 год
Мій перший і останній досвід з цією фірмою. Приїхав автобус дуже старий, дуже брудний, кондиціонер не працює, сидіння заляпані, кишеньки на сидіннях повні фантиків та іншого сміття. На моєму місці планшет не працював. Віфі ледь-ледь працює. Туалет давно потребує ремонту. Водії дозволяють собі замовити розмовляти з пасажирами та кричати на них.
На всі невдоволення пасажирів водій рекомендував здати квиток і... Читати відгук
Мій перший і останній досвід з цією фірмою. Приїхав автобус дуже старий, дуже брудний, кондиціонер не працює, сидіння заляпані, кишеньки на сидіннях повні фантиків та іншого сміття. На моєму місці планшет не працював. Віфі ледь-ледь працює. Туалет давно потребує ремонту. Водії дозволяють собі замовити розмовляти з пасажирами та кричати на них.
На всі невдоволення пасажирів водій рекомендував здати квиток і не їхати.
Автобус відправився з запізненням.
Після відправлення через пів години деяким пасажирам прийшло смс про несправність кондиціонерів та вибачення за це. Головне дуже вчасно .
Переваги:
  1. Квитки доступні на завтра
Недоліки:
  1. Бруд
  2. Старий автобус
  3. Крикливі і хамовиті водії
  4. Непрацюючий кондиціонер в жару
  5. Непрацюючі деякі планшети
  6. Недоступна функція опускання/піднімання деяких спинок сидінь.
Ecolines автобусні квитки на міжнародні перевезення
Ecolines автобусні квитки на міжнародні перевезення
Рейтинг 2.5 з 5 на підставі 277 відгуків

Пасажирські перевезення
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)

Рейтинг: 2.5
446 відгуків
Flixbus
Flixbus

Рейтинг: 1.7
1080 відгуків
Компания ADLER TRANS
Компания ADLER TRANS

Рейтинг: 4.2
16 відгуків
Перевозчик 7-TIME
Перевозчик 7-TIME

Рейтинг: 1.5
250 відгуків
Компания "Зелений Слон 7"
Компания "Зелений Слон 7"

Рейтинг: 2.6
56 відгуків
Pavluks-Trans
Pavluks-Trans

Рейтинг: 1.6
954 відгука
ООО Тур-Транс-Р
ООО Тур-Транс-Р

Рейтинг: 2.9
115 відгуків
Прикарпатский Экспресс
Прикарпатский Экспресс

Рейтинг: 2
142 відгука
ТрансТемпо (Trans Tempo)
ТрансТемпо (Trans Tempo)

Рейтинг: 4.2
653 відгука
Питання та відповіді