Скільки менеджерів Comfy треба, щоб доставити холодильник? - Відгуки про Comfy

Comfy
Відгук додано 25 серпня, 2019 год 251 перегляд
Підказка перша: більше, ніж ментів для вкручування лампочки в хохмі радянський часів
Підказка друга: навіть геть маразматичні дії ментів виявились ефективнішими
Тепер, нарешті, скарга: покупка холодильника забрала майже тиждень, а після всього ще на роботі треба буде відпрацювати за дні, коли відпросився і чекав доставку. За неприємний осадок вже й не згадую, але, фірмо Comfy, ви марнуєте мій час, мені таке геть не до вподоби!
Отже, купував холодильник. 2 дні намагався через сайт, але, на сайті це зробити неможливо: заповнюєш форму, а там виринає віконечко із текстом: "технічні проблеми", "спробуйте пізніше", ще щось пише, але замовити онлайн всеодно неможливо.
Ок, пішов в магазин, що в ТЦ Мармелад, Київ, замовив. Не той, що хотів, а менший, бо таких холодильників, що я хотів, залишилось тільки 3 штуки - виставкові екземпляри і їх фірма не привозить. Питання до Comfy: чому? Ви вважаєте, що я самотужки маю нести торговим центром двометровий холодильник до автівки?
Я покупець, а не атлет, і вантажник з мене, також - ніякий: вік вже не той.
Ну, ок, дідько з тією доставкою, я б може і купив би, але, виставковий екземпляр був подряпаний на дуже видних місцях, а скидка, на мою думку, цього не враховувала..
Отже, замовляю інший холодильник, дякую, розвертаюсь уходити, а в спину, ну просто, як у класика: а гроші?
Виявляється - тепер тільки за 100% попередньою оплатою.
Пів року тому купував холодильник через сайт - вчасно привезли, перевірили працездатність, взяли гроші, виписали гарантійку, чек, побажали всього найкращого і поїхали.
Питання Comfy №2: чим така схема вас не задовільняла? Ціни у вас не найнижчі, так хоч сервіс був на висоті.
Ок, сплатив, надрукували наряд на доставку, там чорним по білому написано, що завтра треба бути вдома з 16ї до 18ї - доставлять.
Відпросився в керівництва, потім відпрацюю, вийшов собі з роботи, аж дзвінок: сьогодні доставки не буде. Ні не жарт, але сьогодні холодильника мені не привезуть.
На наступний день час доставки вже звучав як: "протягом дня".
Наслідок: відпроситись довелось на весь день. Ну, звісно, потім відпрацюю..
Привезли після шостої, але, дякувати, нарешті привезли.
Питання до Comfy №3: перед тим, як давати відповідь на цю скаргу, про те, як вам "дуже шкода" і про "надзвичайне завантаження" че ще який там текст у вас застосовується в таких випадках, попитайте своїх "менеджерів" ніхто мені компенсувати згаяний час не бажає? Півтора дня, щонайменше..
От в США, якщо запізнюються із доставкою піци, то вона клієнтові буде безкоштовною. Да що США, у Львові вже так само: https://lapiec-pizza.vn.ua/dostavka-ta-oplata/
Бо ж клієнта цінують не на словах, а реально.
Ну, Comfy, тепер відповідайте! Чи холодильник, то не піца, і вам так не можна?





Коментарі до відгуку

Відповідь представника Comfy 26 серпня, 2019 год
Доброго дня!

Ігоре, ми вдячні вам за те, що ви знайшли час залишити відгук. В першу чергу хотіли б подякувати вам, що ви обрали нашу мережу для покупки техніки. По друге, принести вибачення, що всі етапи вашої покупки не обійшлись без недоліків. Як ви підкреслили, це на справді не типово для нас. Тож ми хотіли б поетапно відстежити ваш "маршрут" від початку до кінця. Починаючи від роботи сайту, відвідування магазину і доставкою техніки. Але для цього нам потрібно більше даних про вашу покупку та уточнення по деяких моментах. Напишіть, будь ласка, більш детально нам на електронну пошту [email protected] з позначенням у темі листа № цього відгуку - 982606.

Уточніть, у який день ви намагались оформити замовлення на нашому сайті, чи звертались при цьому за допомогою у он-лайн підтримку, чи на гарячу лінію?

Не зовсім зрозуміло, щодо наявності холодильників у магазині та доставки, адже всі магазині оснащені всім необхідним для обережного та легкого транспортування техніки і, навіть якщо ви обираєте самостійний вивіз, вам допоможуть відвезти важку техніку до вашої машини, або запросять вас під'їхати до рампи, де так само допоможуть завантажити її.

Стосовно оплати: при оформленні на сайті у вас є змога віддалено оформити замовлення та оплатити його при доставці до дому, така техніка відправляється напряму зі складу. Якщо ж ви робити замовлення у магазині, то й продаж відбувається безпосередньо у магазині, де вам мають надати чек та документи про доставку (видаткова накладна).

Відносно перенесення дати доставлення, тут нам потрібний код вашої доставки, щоб розуміти з якої причини це відбулось.

Дякуємо.
Ігор 29 серпня, 2019 год
>Стосовно оплати: при оформленні на сайті у вас є змога віддалено оформити замовлення та оплатити його при доставці до дому..



"Поздравляю вас, гражданин, соврамши!" - треба розповідати звідки цитата?



ОК, тримайте свіженький скріншот - коли вибираєш доставку в зазначений часовий діапазон, система не дає можливості сплатити готівкою.

COMFY -

Чи ви працюєте в іншій фірмі та не знаєте, що відбувається на вашому сайті? Чи, може, магазин, що прийняв від мене замовлення - інша юрособа? Вони ніяк не могли оформити мені замовлення із оплатою по доставці, тому проводили його через магазин за попередньою оплатою? - все для клієнта.



Щодо зривів строків поставки: ви (Comfy) згаяли мені півтора дні. Можете розбиратись в себе скільки вам заманеться - то ваші питання. Мені, як я розумію, компенсувати це ніхто і не збирається.



PS

Іноді здивованість інформацією щодо реальної практики роботи фірми, що висловлюють деякі працівники, трохи нагадує подив дівчат з німецьких фільмів, коли ті бачать велчезного прутня: рівень показушності - ну, ніяк не менший..



Після такого просто огидно спілкуватись..

Вибачте за відвертість, але се так і є
Відповідь представника Comfy 29 серпня, 2019 год
Доброго дня!

Дякуємо, що ви продовжуєте комунікацію із нами.

В нас є велике бажання зрозуміти, як саме відбувалась покупка і доставка вашого замовлення, але ви не повідомляєте ніяких даних.

Хотіли б вам пояснити, що на даний час дійсно доставка за інтервалами не реалізована у повній мірі, тому що є така перепона така як неможливість оформити замовлення на сайті в оплату готівкою, або оплату частинами чи у кредит.

У попередній відповіді до вас ми мали на увазі, доставку протягом дня, якщо ви обираєте її то й оплата відбувається при отриманні техніки вами під час доставки.

Для того щоб об'єктивно оцінювати питання компенсації, нам необхідні дані про вашу покупку. Напишіть нам їх, на нашу електронну адресу [email protected] або тут.

Дякуємо.
Ігор 30 серпня, 2019 год
>Хотіли б вам пояснити, що на даний час дійсно доставка за інтервалами не реалізована у повній мірі, тому що є така перепона така як неможливість оформити замовлення на сайті в оплату готівкою, або оплату частинами чи у кредит.



Я "з подачі" Comfy втратив півтора дня свого часу, мені пост-фактум (не наперед, а після!) надсилають якісь пояснення, чому (на думку Comfy) так сталось: ах, чогось на сайті ще не зробили, а в нас оці умови треба розуміти ось так, а ще..



Хтось називає це словом "відмазка", я же просто розумію це - як оголошення принципової позиції Comfy, що мені ніц не збираються і, звістно, не будуть компенсувати, що і очікувалось.



Чи є сенс після цього щось обговорювати? Краще витратити цей час на пошук дієвих засобів впливу на недоброчесних продавців..



PS

Хтів би звернути увагу: зазвичай до клієнтів (якщо їх поважають) зертаються на "Ви", бо ж я - не організація.



PPS

Наприклад, Нова Пошта, за затримку доставки (так, в них таке теж трапляється) надають клієнтові промо-код на безкоштовну доставку. Вгадайте, кого я буду лаяти, а кого рекомендувати?


Comfy
Всі відгуки

1.6 5
7019 відгуків / 1247519 переглядів
Comfy
Comfy - супермаркети і інтернет-магазин побутової техніки та електроніки. Мережа магазинів побутової техніки та електроніки в Києві і Україні

Супермаркети електроніки
Фокстрот
Фокстрот

Рейтинг: 1.4
5140 відгуків
Интернет-магазин Domopolis
Интернет-магазин Domopolis

Рейтинг: 2.6
14 відгуків
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
979 відгуків
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.3
132 відгука
​Компания Goodok
​Компания Goodok

Рейтинг: 3.9
7 відгуків
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
20 відгуків
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.8
168 відгуків
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO

Рейтинг: 5
27 відгуків
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
240 відгуків
Интернет-магазин CACTUS (c.ua)
Интернет-магазин CACTUS (c.ua)

Рейтинг: 4.7
316 відгуків