Елена Відгук додано 19 червня, 2019 год120 переглядів
Купив стиральную машинку случайно узнали от знакомой, что устанавливать ее должен мастер магазина comfy. Позвонив на горячую линию, узнала, чтоб получить гарантию на установку и в случае неисправности товара продавец обязан был предложить нам эту услугу. Вынуждены были снова ехать в магазин, т.к. по телефону заказать установку нельзя. Кстати установка стоит 449 гривен. К слову, на следующий день мне позвонили из магазина с вопросом: демонтировать старую машинку будем сами? Если мастер, то заплатить нужно еще 120 гривен. Итого 569 гривен. Причем в магазине нас снова никто не предупредил, что в 449 гривен демонтаж не входит.
Доброго дня! Вдячні вам, що ви зробили покупку в нашій мережі магазинів. Не обов'язково робити встановлення сами нашими майстрами, але бажано щоб це були кваліфіковані фахівці сервісного центру. На жаль, якщо товар ви вже придбали, то окремо в інтернет-магазин послугу придбати неможливо. Вибачте за додаткові незручності у зв'язку з цим. Щодо додаткових робіт, то вони завжди оплачуються окремо. Вас мали про це попередити. З'ясуймо що до чого. напишіть нам, будь ласка, на пошту [email protected] номер вашого телефону та додайте фото чеку для перевірки інформації. Дякуємо.
Оставляет желать лучшего - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку