Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Дніпровська набережна, 33 Просто жах! Гірше і не придумати! Шахраї! Придбала смартфон SAMSUNG GALAXY A50 7 квітня 2019 року в ТРЦ АРКАДІЯ! І це найогидніша ситуація в моєму житті! Це фатальна помилка яку я допустила! На наступний день на екрані смартфону був виявлений дефект! Жовта пляма, яку помітно лише на білому фоні і горизонтальному положенні екрану! Звернулася на гарячу лінію, а також звернулась напряму до магазину ! Пропонують лише гарантійний ремонт, про поверненння коштів і мови бути не може! Як пояснюють всі ці працівники, МАГАЗИН КОМФІ НЕ МОЖЕ ПРИЙНЯТИ ТОВАР І ПОВЕРНУТИ МЕНІ КОШТИ ЗА СМАРТФОН, БО ВІН З ДЕФЕКТОМ ( З БРАКОМ) і запевняють що тут закон про 14 днів не є актуальним! І на цьому місці з’являється зустрічне питання, чому ви мені продали неякісний товар , з видими недоліком! Ви не якісно виконали свою сторону угоди! Ви надали мені неякісний товар! А саме з недоліком якого є помітним без експертизи! Гарантійний ремонт – це лише один з можливих сценаріїв розв’язання ситуації, що склалася! Так як телефон недавно представлений в Україні , всього декілька тижнів тому, то на території України екранів для смартфону SAMSUNG GALAXY A 50! Це унеможливлює виконання гарантійного ремонту в срок до 14 днів( а саме такий період є задовільним у цій ситуації!) Очікування місяцями без смартфону, мене цілком не влаштовує! Ніхто не гарантує мені виконання ремонту в період до 14 днів! Тому я вимагаю повернення товару, так як діє закон про 14 днів! Те що ви продаєте неякісний товар , це лише ваші проблеми і клопоти! А ВИ МЕНІ НАМАГАЄТЕСЬ НАВ»ЯЗАТИ протилежне! Що головна проблема в тому що я його купила! Тобто я купила і тут лише моя провина!!!!!!!!!!!! жах, найгірший сервіз! Ні один працівник, ні сервіс-менеджер СЕРГІЙ ( який відомий серед працівників магазину , як СЄРЬОГА ЯКИЙ НІКОЛИ НЕ ПОВЕРТАЄ ТОВАР! ) Ні працівники гарячої лінії, ніхто навіть і слова не сказав , що їм прикро за такий інцидент! ВСІМ НАЧХАТИ! Такий історій тут сотні! Я ВИМАГАЮ РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ, так як проведення гарантійного ремонту в період до 14 днів є неможливим! Екрани для цих смартфонів ще не завезені в Україну! Інформацію мені надано офіціним сервісом SAMSUNG в Україні.
При покупке вы не заметили проблему. Вернуть проблемный товар не получится, только через СЦ. Замена возможно только при "істотному недоліку", в Законе это описывается.
Нам дійсно прикро, що ця пляма не була помічена при огляді товару в момент покупки, бо дефект прихований, і його складно побачити одразу неозброєним оком. З боку працівників магазину ніякого шахрайства немає, адже ми демонструємо товар вам перед завершенням угоди.
З вашою ситуацією ми вже знайомі через ваше звернення на гарячу лінію та в магазин. За вами фіксувалася претензія №133243.
Спеціаліст зв’язувався з вами, щоб повідомити можливі варіанти розв'язання цього питання.
Оскільки ви вже зверталися зі смартфоном до сервісного центру, заміна пристрою в цьому випадку є неможливою. Натомість, ми рекомендуємо передати товар на ремонтне обслуговування через наш магазин до авторизованого сервісного центру виробника.
Так, можливо, з пошуком деталей можуть виникнути складнощі, однак зі свого боку ми готові вести ретельний контроль за виконанням ремонтних робіт.
Зробимо все можливе, щоб ремонт відбувся максимально швидко та непомітно для вас!
Без смартфона під час відсутності вашої техніки ви не залишитесь. Ми знайдемо вам підмінний фонд для користування!
Наша головна мета – допомогти вам не тільки у виборі ідеального гаджета, а й супроводження вас як нашого клієнта і надалі, навіть якщо ситуація надскладна.
Будемо сподіватися, що в результаті ви зміните вашу думку про нашу мережу та знову завітаєте до магазину COMFY!
У разі, якщо вам знадобиться допомога, ви можете звернутися на гарячу лінію або на пошту [email protected], вказавши номер відгуку в темі – 887208.
Шановні представники Комфі!!!!!! сервіc SAMSUNG не розбирав мого смартфону! на момент огляду він знаходився в мене в руках! і знову нові казочки! ЖАХ! я не робила екпертизи! ніяким чином мій телефон ніхто не розбирав і не торкався до нього окрім мене і сергія сервіс-менеджера! Дякую за вашу відповідь!
ніхто не пропонував мені стандартну діагностику екрану ! і не перевіряв на вигорання!!!!!! і на смартфоні встановлена темна заставка!!!!!!! Це ваші обо"язки представляти у себе в магазинах товар виключно у відповідній з договором якості! ви з тріском провалили свою сторону угоди! якби я була би спеціалістом в таких питаннях і на око орієнтувлась в якості виробницвта, (збірки товарів) то створювала би телефони власноруч і не потребувала б ваших чудових послуг! ви кричите про бездоганність вашого сервісу у кожній рекламі !!!!!!!!! а де він? ваш сервіс? всі ваші слова направлені проти прав ваших клієнтів! всі зусилля напрвлені на те, щоб виставити покупця повним бовдуром без прав!!!!!! ми живемо в цивілізованому суспільстві чи в підземеллі, де магазин комфі написав власну конституцію ? і продає браковані смартфони по ціні нових і якісних!
Достатньо звернення в сервісний центр, а не факту проведення певних робіт. Ми вам описали найкращий варінт вирішення цього запитання. Будь ласка, зверніться в магазин зі смартфоном. Дякуємо.
О дякую вам за поради, ви мені дуже-дуже допомогли! Ви вже провезли на територію України суперякісні товари ( або дозволили їх реалізацію у ваших магазинах) , а саме SAMSUNG GALAXY A 50, який я і придбала! боюсь, що після обіцяного вами якісного ремонту під вашим "пильним контролем" мій гаджет не переживе!!!!Особливо якщо завершення ремонтних робіт прогнозується, приблизно, після запуску флагману SAMSUNG GALAXY S 110!!!
Просто жах! Гірше і не придумати! Шахраї! Брехні і нахабності комфі немає меж! - Відгуки про Comfy
Придбала смартфон SAMSUNG GALAXY A50 7 квітня 2019 року в ТРЦ АРКАДІЯ! І це найогидніша ситуація в моєму житті! Це фатальна помилка яку я допустила! На наступний день на екрані смартфону був виявлений дефект! Жовта пляма, яку помітно лише на білому фоні і горизонтальному положенні екрану!
Звернулася на гарячу лінію, а також звернулась напряму до магазину ! Пропонують лише гарантійний ремонт, про поверненння коштів і мови бути не може! Як пояснюють всі ці працівники, МАГАЗИН КОМФІ НЕ МОЖЕ ПРИЙНЯТИ ТОВАР І ПОВЕРНУТИ МЕНІ КОШТИ ЗА СМАРТФОН, БО ВІН З ДЕФЕКТОМ ( З БРАКОМ) і запевняють що тут закон про 14 днів не є актуальним!
І на цьому місці з’являється зустрічне питання, чому ви мені продали неякісний товар , з видими недоліком! Ви не якісно виконали свою сторону угоди! Ви надали мені неякісний товар! А саме з недоліком якого є помітним без експертизи!
Гарантійний ремонт – це лише один з можливих сценаріїв розв’язання ситуації, що склалася! Так як телефон недавно представлений в Україні , всього декілька тижнів тому, то на території України екранів для смартфону SAMSUNG GALAXY A 50! Це унеможливлює виконання гарантійного ремонту в срок до 14 днів( а саме такий період є задовільним
Очікування місяцями без смартфону, мене цілком не влаштовує! Ніхто не гарантує мені виконання ремонту в період до 14 днів!
Тому я вимагаю повернення товару, так як діє закон про 14 днів! Те що ви продаєте неякісний товар , це лише ваші проблеми і клопоти! А ВИ МЕНІ НАМАГАЄТЕСЬ НАВ»ЯЗАТИ протилежне! Що головна проблема в тому що я його купила! Тобто я купила і тут лише моя провина!!!!!!!!!!!! жах, найгірший сервіз! Ні один працівник, ні сервіс-менеджер СЕРГІЙ ( який відомий серед працівників магазину , як СЄРЬОГА ЯКИЙ НІКОЛИ НЕ ПОВЕРТАЄ ТОВАР! ) Ні працівники гарячої лінії, ніхто навіть і слова не сказав , що їм прикро за такий інцидент! ВСІМ НАЧХАТИ! Такий історій тут сотні!
Я ВИМАГАЮ РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ, так як проведення гарантійного ремонту в період до 14 днів є неможливим! Екрани для цих смартфонів ще не завезені в Україну! Інформацію мені надано офіціним сервісом SAMSUNG в Україні.
відгук
Коментарі до відгуку
Нам дійсно прикро, що ця пляма не була помічена при огляді товару в момент покупки, бо дефект прихований, і його складно побачити одразу неозброєним оком. З боку працівників магазину ніякого шахрайства немає, адже ми демонструємо товар вам перед завершенням угоди.
З вашою ситуацією ми вже знайомі через ваше звернення на гарячу лінію та в магазин. За вами фіксувалася претензія №133243.
Спеціаліст зв’язувався з вами, щоб повідомити можливі варіанти розв'язання цього питання.
Оскільки ви вже зверталися зі смартфоном до сервісного центру, заміна пристрою в цьому випадку є неможливою. Натомість, ми рекомендуємо передати товар на ремонтне обслуговування через наш магазин до авторизованого сервісного центру виробника.
Так, можливо, з пошуком деталей можуть виникнути складнощі, однак зі свого боку ми готові вести ретельний контроль за виконанням ремонтних робіт.
Зробимо все можливе, щоб ремонт відбувся максимально швидко та непомітно для вас!
Без смартфона під час відсутності вашої техніки ви не залишитесь. Ми знайдемо вам підмінний фонд для користування!
Наша головна мета – допомогти вам не тільки у виборі ідеального гаджета, а й супроводження вас як нашого клієнта і надалі, навіть якщо ситуація надскладна.
Будемо сподіватися, що в результаті ви зміните вашу думку про нашу мережу та знову завітаєте до магазину COMFY!
У разі, якщо вам знадобиться допомога, ви можете звернутися на гарячу лінію або на пошту [email protected], вказавши номер відгуку в темі – 887208.
Спасибі!