Сергій Відгук додано 6 лютого, 2019 год150 переглядів
Купив варильну поверхню 25.12.2018 Minola MKM 34013 в Comfy. Після першого включення через 5хв роботи - навколо електричного бліна - почорніла. Відніс в магазин, сказали моя вина і гроші не повернуть. Який чудовий магазин, сервіс і товар!
На жаль, неможливо замінити товари, які були введені в експлуатацію та мають косметичні пошкодження. В цьому випадку ви вже користувалися варильною поверхнею, в результаті чого з’явилися сліди експлуатації.
Дуже прикро, що виникла така ситуація. Для того, щоб розв'язати питання, можемо вам треба звернутися з варильною поверхнею до авторизованого сервісного центру виробника або до нашого магазину, щоб передати техніку на перевірку. Це потрібно для того, щоб розуміти чи виникло почорніння в результаті некоректної роботи пристрою (заводський брак), чи в результаті неправильної експлуатації. Якщо сервісний центр встановлює, що товар має суттєвий недолік, то можна буде замінити товар за актом на списання.
Для передачі техніки в ремонт вам знадобиться пристрій в повній комплектації, чек на покупку, заповнений гарантійний талон і ваш паспорт.
У разі виникнення питань, ви можете звернутися до нас за адресою: [email protected]. Обов’язково вказуйте у листі посилання на ваш відгук.
Купив поверхню - Відгуки про Comfy
Після першого включення через 5хв роботи - навколо електричного бліна - почорніла. Відніс в магазин, сказали моя вина і гроші не повернуть.
Який чудовий магазин, сервіс і товар!
відгук
Коментарі до відгуку
Ты ничего не успел сделать, даже рот открыть,а они уже говорят товар возврату не подлежит!
Это афера!
Стаття 8-9
Защита прав прюотребителя 3
На жаль, неможливо замінити товари, які були введені в експлуатацію та мають косметичні пошкодження. В цьому випадку ви вже користувалися варильною поверхнею, в результаті чого з’явилися сліди експлуатації.
Дуже прикро, що виникла така ситуація. Для того, щоб розв'язати питання, можемо вам треба звернутися з варильною поверхнею до авторизованого сервісного центру виробника або до нашого магазину, щоб передати техніку на перевірку. Це потрібно для того, щоб розуміти чи виникло почорніння в результаті некоректної роботи пристрою (заводський брак), чи в результаті неправильної експлуатації. Якщо сервісний центр встановлює, що товар має суттєвий недолік, то можна буде замінити товар за актом на списання.
Для передачі техніки в ремонт вам знадобиться пристрій в повній комплектації, чек на покупку, заповнений гарантійний талон і ваш паспорт.
У разі виникнення питань, ви можете звернутися до нас за адресою: [email protected]. Обов’язково вказуйте у листі посилання на ваш відгук.
Дякуємо!