Тетяна Украина Відгук додано 3 грудня, 2018 год168 переглядів
Кому цікаво: продовження історії «Як купували холодильник в «comfi», ні холодильника ні грошей» Більше місяця, як ми придбали бракований холодильник SAMSUNG в магазині «comfi», що на Героїв Праці, 9(Дафі). Три тижні тому магазин забрав холодильник на обмін, але «передумали » міняти, і холодильник залишили в магазині. Магазин проігнорував заяву, про повернення грошової суми за товар, відповідь на цю заяву не отримали, а , заказний лист – скаргу , яку відправили в головний офіс в Дніпро, лежить більше двох тижнів на почтовому відділені в Дніпрі, його не хочуть отримувати. Таким чином на сьогоднішній день, не маючи ні товару, ні грошей, ми вимушені звертатись з заявою про злочин в поліцію. Цим листом хочу попередити майбутніх жертв неякісної продукції , яку пропонує одна з відомих мереж побутової техніки «comfy». Будьте обережні при покупці товару в «comfy», за неякісну продукцію тут практично не можна повернути гроші. Ми давно збирались купити новий холодильник, і думали, що це буде радість для сім’ї, виявилось, що ця покупка в «comfi» принесла одні неприємності. В «comfi» покупець потрібен тільки, поки заплатить гроші; так в «comfi» при покупці холодильника , продавець Сергій переконував нас, що «comfi» не «Барабашово», що за неякісний товар повернуть гроші без проблем, насправді, маємо такі проблеми , які ще ніколи не мали, напевне тому, що не робили покупки в «comfi». Пам’ятайте, купуючи товар в «comfi», ви можете попасти в такий капкан, в який потрапили ми. Як буде далі повідомлю. 1 згоден
Доброго дня! Тетяно, дякуємо за ваше звернення. Повідомте нам, будь ласка, на пошту [email protected] посилання на цей пост та номер вашого мобільного. Ми все перевіримо чому так сталось та допоможемо вам врегулювати спірну ситуацію. Дякуємо.
продовження «Як купували холодильник в «comfi», ні холод. ні грошей" - Відгуки про Comfy
Більше місяця, як ми придбали бракований холодильник SAMSUNG в магазині «comfi», що на Героїв Праці, 9(Дафі). Три тижні тому магазин забрав холодильник на обмін, але «передумали » міняти, і холодильник залишили в магазині. Магазин проігнорував заяву, про повернення грошової суми за товар, відповідь на цю заяву не отримали, а , заказний лист – скаргу , яку відправили в головний офіс в Дніпро, лежить більше двох тижнів на почтовому відділені в Дніпрі, його не хочуть отримувати. Таким чином на сьогоднішній день, не маючи ні товару, ні грошей, ми вимушені звертатись з заявою про злочин в поліцію.
Цим листом хочу попередити майбутніх жертв неякісної продукції , яку пропонує одна з відомих мереж побутової техніки «comfy».
Будьте обережні при покупці товару в «comfy», за неякісну продукцію тут практично не можна повернути гроші. Ми давно збирались купити новий холодильник, і думали, що це буде радість для сім’ї, виявилось, що ця покупка в «comfi» принесла одні неприємності. В «comfi» покупець потрібен тільки, поки заплатить гроші; так в «comfi» при покупці холодильника , продавець Сергій переконував нас, що «comfi» не «Барабашово», що за неякісний товар повернуть гроші без проблем, насправді, маємо такі проблеми , які ще ніколи не мали, напевне тому, що не робили покупки в «comfi».
Пам’ятайте, купуючи товар в «comfi», ви можете попасти в такий капкан, в який потрапили ми.
Як буде далі повідомлю.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку