01.0818р купив морозильну камеру Морозильная камера Vestfrost CMFN 144 W . Після перевірки її на працездатність виявилось що не працює підсвітка. Звернувся на гарячу лінію пояснив ситуацію. Дали номер телефону неіснуючого сервісного центру. При повторному зверненні в Комфі взагалі сказали що це не гарантійний випадок. На моє запитання - як бути якщо цей товар новий і я не міг цей недолік виявити при прийманні товару адже компресорну техніку можна вмикати тільки через три години після транспортування. Відповідь одна я маю привезти за свій рахунок даний товар в магазин, написати заяву спеціаліст її розгляне проведе огляд товару і не факт що мені його полагодять безкоштовно . На запитання - тоді я хочу його повернути і отримати назад сплачені кошти або замінити товар на інший який я перевірю прямо в магазині відповіли товар можуть не прийняти так як не працює підсвідка. ЗАМКНЕНЕ КОЛО І ТРІПАННЯ НЕРВІВ. ВІДГУК НАПИСАНИЙ МНОЮ НА САЙТІ В КОМФІ ВИДАЛЕНИЙ. НАВІТЬ НІХТО НЕ ВІДЗВОНИВСЯ
Доброго дня! Юрій, дякуємо за ваш відгук! Пробачте, будь ласка, за отримані незручності, нам дуже шкода, що ви зіткнулись з ними. Справа в тому, що при отриманні будь-якого товару клієнту необхідно ретельно оглянути його. Навіть компресорну техніку необхідно на короткий час увімкнути в мережу, щоб почути чи працює взагалі товар та чи є у ньому світло. Відсутність підсвітки не є гарантійним випадком і про це є повідомлення у гарантійному талоні. Повернути товар в такому стані вже не буде можливості, виходить, що камеру треба трохи ремонтувати і це не займе багато часу. Вам варто звернутись на гарячу лінію виробника (050) 388-61-61 та скласти заявку на виклик майстра.
Зверніть увагу, що на сайті публікуються відгуки лише по товару, а не по обслуговуванню. Якщо ваш відгук містив інформацію щодо обслуговування, то він був відхилений. При написанні відгуку на сторінці є попередження про заборонені тематики, а всі випадки з обслуговуванням ми приймаємо до каналів власної взаємодії.
Не покупайте товар в КОМФІ - Відгуки про Comfy
Морозильная камера Vestfrost CMFN 144 W . Після перевірки її на працездатність виявилось що не працює підсвітка. Звернувся на гарячу лінію пояснив ситуацію. Дали номер телефону неіснуючого сервісного центру. При повторному зверненні в Комфі взагалі сказали що це не гарантійний випадок. На моє запитання - як бути якщо цей товар новий і я не міг цей недолік виявити при прийманні товару адже компресорну техніку можна вмикати тільки через три години після транспортування. Відповідь одна я маю привезти за свій рахунок даний товар в магазин, написати заяву спеціаліст її розгляне проведе огляд товару і не факт що мені його полагодять безкоштовно . На запитання - тоді я хочу його повернути і отримати назад сплачені кошти або замінити товар на інший який я перевірю прямо в магазині відповіли товар можуть не прийняти так як не працює підсвідка. ЗАМКНЕНЕ КОЛО І ТРІПАННЯ НЕРВІВ. ВІДГУК НАПИСАНИЙ МНОЮ НА САЙТІ В КОМФІ ВИДАЛЕНИЙ. НАВІТЬ НІХТО НЕ ВІДЗВОНИВСЯ
відгук
Коментарі до відгуку
Зверніть увагу, що на сайті публікуються відгуки лише по товару, а не по обслуговуванню. Якщо ваш відгук містив інформацію щодо обслуговування, то він був відхилений. При написанні відгуку на сторінці є попередження про заборонені тематики, а всі випадки з обслуговуванням ми приймаємо до каналів власної взаємодії.