Микола Украина, Київ Відгук додано 21 червня, 2018 год334 перегляда
Вчора купмв принтер HP LJ M102W. В магазині продавець вмовив мене не перевіряти його працездатність (там проблеми після перевірки з транспортуванням...). Одним словом підсунув мені неперевірений принтер. Але робилось це з цілком практичною метою. Після вивчення прав сподживача, сьогоднішніх розборів, я зрозумів: перевірка не здійснювадась цілеспрямовано. Якщо виникне проблема, то її буде вирішувати вже покупець. А якби проблема виявилась при перевірці ДО ОПЛАТИ ГРОШЕЙ В КАСУ МАГАЗИНУ, то мені просто дали б інший екземпляр. Тобто за проблему відповідав би магазин а не я. В і-неті така модель коштує 2170 грн. В Комфі - 3835 грн. Я хотів мати гарантії, але Комфі не пройшов у мене перевірку на порядність. Висновки. 1. Все, що купуєш - перевіряти перед оплатою, чи працює. 2. У Комфі не купувати. Шукати інше місце. Хоча б інтернет, Все-таки на 3835-2170= 1665 грн ДЕШЕВШЕ. А гарантії ті ж самі.
Недоліки:
Переконали не перевіряти принтер, наче знали, що він не працює. Проблеми має не магазин, а я.
Требуйте возврата денег и не ведитесь на их обещания, звоните каждый день, что бы у них земля горела под ногами. Они будут всячески увиливать ,а обращение в юр отдел, это оттягивание времени, в результате которого вас обвинят в покупке некачественного товара. Для уточнения звоните на горячую линию защиты прав потребителя и они подскажут, как побыстрей мотивировать магазин что бы решить вашу проблему
Миколо, доброго дня! Ви вже раніше зверталися до нас у коментарях про те, що склалася подібна ситуація і ми запросили у вас більше інформації для того, щоб допомогти. Повірте, що для нас це важливо і ми зацікавлені в тому, щоб здійснити для вас якісний сервіс. Ми маємо забезпечити для вас усі умови, щоб ви оглянули товар, а ви маєте його перевірити перед покупкою. Ми звикли вирішувати будь-які проблеми разом з вами та не залишати вас з труднощами наодинці. Ви зробили правильний вибір, зробивши покупку в мережі наших магазинів, і ми бажаємо, аби ви не пошкодували про це. Просимо вас повторно надіслати нам дані для перевірки, тому що це дозволить нам надати вам більш чітку відповідь. Ми працюємо відповідно до чинного законодавства. Ви маєте право повернути техніку впродовж чотирнадцяти днів, якщо ваш пристрій не був у використанні, та в ньому не було виявлено недоліків, або механічних пошкоджень. Він повинен мати товарний вигляд. Якщо проблема виникла під час того, як ви почали друкувати на принтері, то потрібно звернутися до авторизованого сервісного центру виробника. Співробітники нашого магазину із задоволенням вам допоможуть. Для цього й передбачений гарантійний термін, коли ви можете зрозуміти в чому проблема та виправити її в найкоротший період за рахунок того, що у вас є гарантія на техніку. Ми сподіваємося, що ви надасте нам відповідь на нашу електронну пошту [email protected]. В листі вкажіть фото чека, номер вашого телефону та магазин для якого ви завітали, а також посилання на цей відук. Дякуємо!
Купівля принтера - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку