Гость Украина, Київ Відгук додано 18 січня, 2018 год540 переглядів
В магазині на Петрівці не захотіли( чи настілки некомпетентні,що не змогли?) розв'язати мою проблему, а саме переплату за підключення машинки ( ціна питання- 700 гр). Після звернення на гарячу лінію, підїхала в найближчий до мене магазин на метро Лісовій, де менеджер( здається,Павло) вирішив все за 15 хв. Єдиний, хто дуже сподобався на Петрівці- це консультант Степан. Якісні, фахові поради, допоміг обрати модель, проконсультував з експлуатацією . Більше на Петрівку не буду звертатись
Переваги:
Чудовий продавець- консультант Степан
Недоліки:
Нечудовий, чи то ледачий, чи то непрофесіональний адміністратор, який відповів, що нічим не може допомогти
Доброго дня! Ми просимо пробачення у вас за некоректні дії персоналу, через які ви не змогли вирішити ситуацію у найкоротший термін. Ми би хотіли перевірити деталі цього випадку, щоб вибачитись перед вами в телефонному режимі і покращити якість обслуговування на майбутнє. Будь ласка, повідомте нам на пошту [email protected] ваші ПІБ, номер мобільного, чітке фото вашого чека та посилання на цей пост. Після з'ясування всіх деталей ми передзвонимо вам, а поки очікуємо на вашу відповідь. Дякуємо.
Мої враження від покупки пральної машини в магазині Комфі на Петрівці - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку