Я взагалі ніколи не писала відгуків, але так я була постійний клієнт Соmfi (Буча) до останньої покупки, то не можу, щоб не прокоментувати..... У дитини зламався телефон, пішли в comfi купувати новий. Не вспіли зайти, вже зустрічає консультант, це добре, АЛЕ на елементарні питання про телефон( який акумулятор, скільки пікселей камера,тощо) він все вичитував із цінників. Питання: для чого такий консультант, який не тільки не знає про товар та ще й з Дуже не приємним запахом з рота? Він запропонував все( і страховку, і чохол, і антивірус встановити, і програми, а от про те, що потрібно зняти якусь програму з телефону ( це був телефон з вітрини) забув! Прийшли додому дитина засмутилася, я вечір просиділа над ним, намагаючись розібратися, що з ним не так, доки один програміст не підказав, що треба зробити! Так що бажаю процвітання Соmfy, але до тебе я все не повернусь! P.S. Тижнем раніше купувала паркову станцію та праску, то на касі простояли 25 хв.,тому що касир не правильно чи то не знала як зняти бонуси!
Недоліки:
Багато товару тільки з вітрини,
не компетентні консультанти( не всі, але таких більше половини) та касири!
Доброго дня! Ларисо, ми просимо пробачення за таке неприємне обслуговування! Звичайно описаний вами сервіс не є нормальним та потребує уваги керівництва. Будь ласка, відправте нам на пошту [email protected] чек вашої покупки, ПІБ, номер мобільного та посилання на цей пост. Ми приймемо міри щодо цього консультанта та проведемо роботи на майбутнє.
Розчарування - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку