11 грудня купила в магазині принтер. Продавець переконала, що у ньго перезаправні катриджі. Вдома вияснила що це не так, мало того, катриджі , які були в комплекті з принтером засохші. В магазині перевірили і порадили КУПИТИ НОВІ, бо принтер працюючий, а катриджі це АКСЕСУАР!!!! Такий аксесуар не дешевий, та й входить він у ціну принтера!!!! Вам варто би знати, що у катриджів є термін зберігання!!!! Це не покупець має шукати причини несправності, а той хто реалізує товар. Магазин зобов"язаний повідомляти покупців про те, що катриджі при несправності міняти не будуть. Я таки написала заяву на ім"я керуючого Івано-Франківським магазином про розірвання договору купівлі-продажу. Хоча приймали заяву скептично. Як не буде офіційної відповіді до середини січня, прийдеться звертатися в спілку захисту покупців.
Доброго дня. Ми отримали ваше звернення та дуже стурбовані ситуацією, яка склалася із вашою покупкою. Ми приносимо вам свої вибачення за незручності, які ми вам завдали. Ми дуже хотіли би виправити ситуацію, та розібратися яким чином вона взагалі виникла. Будь-ласка, надайте нам більше інформації стосновно цього випадку, та ваші контактні дані, на нашу електронну адресу [email protected]
Ми впевнені, що ми знайдемо вихід із цієї ситуації. Ще раз просимо вибачити нас.
Купувати в комфи більше не буду!!! - Відгуки про Comfy
Я таки написала заяву на ім"я керуючого Івано-Франківським магазином про розірвання договору купівлі-продажу. Хоча приймали заяву скептично. Як не буде офіційної відповіді до середини січня, прийдеться звертатися в спілку захисту покупців.
відгук
Коментарі до відгуку
Ми впевнені, що ми знайдемо вихід із цієї ситуації. Ще раз просимо вибачити нас.