Татьяна Украина, Київ Відгук додано 29 грудня, 2014 год1730 переглядів
Мій чоловік 10.12.14 придбав в магазині COMFY за адресою: м. Харків, пр.. Московський, 257 мобільний телефон, який при перевірці на касі мав проблеми (при заході до вхідних дзвінків повертався на домашню сторінку), його продавець та касир завірили, що якщо дома будуть такіж проблеми, ви маєте право протягом 14 днів згідно чинного законодавства повернути або обміняти його. Телефон використовувався лише 2 дні (так як був подарунком) і проблеми, які були виявлені в магазині не зникли. 16.12.14 ми звернулися до сервіс-менеджера Олександра Репи в даному магазині для того щоб його обміняти, але менеджер нам відмовив з причини, що ми його використовували і згідно ст.9 Закону України "Про захист прав споживачів" і тепер потрібно звертатися до сервісного центру. Але ст. 9 це Права споживача при придбанні товару належної якості, а ми придбали телефон неналежної якості і як можна узнати працює телефон без проблем, якщо його не використовувати. Ми претензій до кольору, габариту, форми телефону не мали. Отже нам підходить ст.8 даного закону - Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості, в якій зазначено: у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: 1) пропорційного зменшення ціни; 2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; 3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: 1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; 2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар. Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.
Менеджер завірив нас, що при звертанні до сервісного центру, якщо будуть проблеми з вини виробника, магазину сервісний центр надає акт заміни товару, але прийшовши до сервісного центру працівники даної організації таких актів не надають і так получилося, що ми вже не перші котрі звертаються з магазину COMFY. Також чинна постанова Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" згідно, якої є перелік товарів, що підлягає обміну при придбанні неналежної якості товар, так от мобільний телефон в першу чергу підлягає обміну. Залишившись незадоволеною даною проблемою я написала скаргу 16.12.14 до керівника магазину COMFY і попросила назвати прізвище продавця і касира, що продали дану модель телефону, але менеджер відмовив мені операючись на те, що графіку роботи в них немає і потрібно дивитись відеостостереження за той день, ну не бред. Як можно працювати і не знати свій графік роботи, але це порушення Закону України «Про працю» та трудового Кодексу. Відповідь на скаргу в установлений термін чинним законодавством я не отримала. 16.12.14 я звернулася до сервісного центру, 17.12.14 було з’ясовано, що потрібна заміна материнської плати на дану модель телефону, яку потрібно замовляти в Київі. На даний час плати досі немає і чекати може місяць і того більше. Тепер в мене питання, а хто мені відшкодує за моральний ущерб, за мої нерви і що я досі без телефону, без свого подарунка. Ніколи, ніколи не купуйте товар в магазині COMFY, якщо не маєте бажання отримати товар неналежної якості та отримання лапші на вуха від продавців-консультантів. Шановні продавці, менеджери магазинів COMFY як Ви вважаєте заміна материнської плати в телефоні – це істотний недолік?????? Також я Вам продавці, менеджери бажаю вивчати законодавчу базу, говорити одразу правду покупцям і придбати в новому році побільше «Щасливих покупок» в іншому магазині, одже в природі діє закон бумерангу.
Доброго дня! Тетяна, ситуація, описана вами неприпустима! Якщо при перевірці товару в магазині, вас що-небудь не влаштує в його комплектації, зовнішньому вигляді або працездатності, його можна тут же обміняти або відмовитися від покупки. Якщо товар був використаний, він не підлягає обміну. Якщо техніка працює некоректно, вона має бути спрямована в авторизований сервісний центр виробника, для проведення діагностики та ремонту. Обмін товару неналежної якості здійснюється виключно на підставі акта списання авторизованого сервісного центру. Для нас вкрай необхідно виключити подібні випадки в роботі магазинів! Надішліть, будь ласка, в листі на електронну адресу [email protected] скан-копію або чітке фото чека, а також ваші контактні дані (ПІБ та номер телефону). За номером чека ми зможемо встановити, хто з працівників продав вам смартфон. Інформація про всю ситуацію обов'язково буде передана керівнику магазину, до співробітників, які допустили порушення, будуть застосовані стягнення, і ми обов'язково зв'яжемося з вами за результатами і постараємося допомогти у вирішенні питання. Ця інформація дуже важлива для нас! Дякуємо!
Дякую за відповідь, але в мене теке враження, що ми розмовляємо на різних мовах )))))))) По-перше, коли ви купуєте мобільний телефон, телевізор, або інший товар чи ви знаєте працює він якщо його не використовувати. Також хочу зазначити, що в листопаді в цьому самому магазині ми купували мобільний телефон для чоловіка і модель була остання і нам продали з вітрини, де є наглядним прикладом для усіх покупців: ми телефонували, знімали відео, фото з нього, щоб зрозуміти подобається нам він чи ні, одже ми його використовували і не тільки ми, а і сотня інших людей. По-друге, я вже писала, що сервісний центр ненадає акту зписання і ми не перші, котрі звертаються з магазину для отримання акту списання!!!!!!! По-третє, до керівника магазину я звернулася з заявою і результату ноль. Далі я би дуже хотіла надати Вам копію чека, але також я вже писала, що телефон зараз знаходиться в сервісному центрі на ремонті і чек в нас забрали, так як це також підтверджує гарантію. Хвилює те, що з даним чеком я зверталася до менеджера Олександра Репи, щоб він назвав працівників (продавця і касира), які розказали бабусині казки про обмін телефон протягом 14 днів при його несправності, але він відмовився і начав придумувати казки, що для такої інформації потрібно відео.
Я для себе зрозуміла, що Ваш магазин потрібно обходити за декілька кілометрів, щоб не спокуситися ще на одну покупку неналежної якості. З даного питання я звернулася також до Департамент у справах захисту прав споживачів та прокуратури м. Харкова, хай вони ще знають про покупки в магазині COMFY.
ПОДАРУНОК ВІД COMFY - Відгуки про Comfy
16.12.14 ми звернулися до сервіс-менеджера Олександра Репи в даному магазині для того щоб його обміняти, але менеджер нам відмовив з причини, що ми його використовували і згідно ст.9 Закону України "Про захист прав споживачів" і тепер потрібно звертатися до сервісного центру. Але ст. 9 це Права споживача при придбанні товару належної якості, а ми придбали телефон неналежної якості і як можна узнати працює телефон без проблем, якщо його не використовувати. Ми претензій до кольору, габариту, форми телефону не мали. Отже нам підходить ст.8 даного закону - Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості, в якій зазначено: у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.
Менеджер завірив нас, що при звертанні до сервісного центру, якщо будуть проблеми з вини виробника, магазину сервісний центр надає акт заміни товару, але прийшовши до сервісного центру працівники даної організації таких актів не надають і так получилося, що ми вже не перші котрі звертаються з магазину COMFY.
Також чинна постанова Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" згідно, якої є перелік товарів, що підлягає обміну при придбанні неналежної якості товар, так от мобільний телефон в першу чергу підлягає обміну.
Залишившись незадоволеною даною проблемою я написала скаргу 16.12.14 до керівника магазину COMFY і попросила назвати прізвище продавця і касира, що продали дану модель телефону, але менеджер відмовив мені операючись на те, що графіку роботи в них немає і потрібно дивитись відеостостереження за той день, ну не бред. Як можно працювати і не знати свій графік роботи, але це порушення Закону України «Про працю» та трудового Кодексу. Відповідь на скаргу в установлений термін чинним законодавством я не отримала.
16.12.14 я звернулася до сервісного центру, 17.12.14 було з’ясовано, що потрібна заміна материнської плати на дану модель телефону, яку потрібно замовляти в Київі. На даний час плати досі немає і чекати може місяць і того більше. Тепер в мене питання, а хто мені відшкодує за моральний ущерб, за мої нерви і що я досі без телефону, без свого подарунка.
Ніколи, ніколи не купуйте товар в магазині COMFY, якщо не маєте бажання отримати товар неналежної якості та отримання лапші на вуха від продавців-консультантів.
Шановні продавці, менеджери магазинів COMFY як Ви вважаєте заміна материнської плати в телефоні – це істотний недолік?????? Також я Вам продавці, менеджери бажаю вивчати законодавчу базу, говорити одразу правду покупцям і придбати в новому році побільше «Щасливих покупок» в іншому магазині, одже в природі діє закон бумерангу.
відгук
Коментарі до відгуку
Я для себе зрозуміла, що Ваш магазин потрібно обходити за декілька кілометрів, щоб не спокуситися ще на одну покупку неналежної якості. З даного питання я звернулася також до Департамент у справах захисту прав споживачів та прокуратури м. Харкова, хай вони ще знають про покупки в магазині COMFY.