Александр Украина Відгук додано 21 жовтня, 2014 год2522 перегляда
Пишу про ситуацію яка склалась у мене, Ярошенко Олександра, після того як я придбав телевізор Sharp LC-24LE220EV та Програму розширеного сервісу (телевізори та музичні програвачі) №216000949932 на чотири роки (від магазину «КОМФІ»). Був придбаний телевізор Sharp LC-24LE220EV та Програму розширеного сервісу №216000949932 «20» жовтня 2011 року в магазині «Comfi», що знаходився за адресою: м. Київ, вул. Генерала Ватутіна, буд. 2. Телевізор ремонтувався в 2013 році ( телевізор експлуатується від ефірної антени і раз за разом неочікувано самостійно вимикається без будь-якої системи) ТОВ Технобум ( код 35935494, Україна, м. Дніпрпетровськ, пр.. Героїв 1м, к.317). є відповідні акти: 1-й KIB 43260213 (№ під штрих кодом) і він же Заява на ремонт №AINKIB-0000043 від 26.02.13, акт прийому товару №AINKIB-0000043/1 від 26.02.13 2-й KIB 75210413 (№ під штрих кодом) і він же Заява на ремонт №AINKIB-0000075 від 21.04.13, акт прийому товару №AINKIB-0000075/1 від 21.04.13 3-й KIB 127280713 (№ під штрих кодом) і він же Заява на ремонт №AINKIB-00000127 від 28.07.13, акт прийому товару №AINKIB-00000127/1 від 28.07.13 І двічі в 2014 р. ( за цей час магазин змінив адресу: М. Київ, вул. Генерала Ватутіна, буд. 2. На вул.. Лугова, 12а і ремонт здійснював ТОВ «Крок-ТТЦ» (ідентифікаційний код 36940600, адреса м.Київ, пр.-т Маяковського,26,). 4-й акт по ремонту WKIK 48260714 від 26.07.14 (знаходження на ремонті в магазині «КОМФІ» з 26.07.14 по 17.08.14 ). Телевізор Sharp LC-24LE220EV був зданий на ремонт в магазин «КОМФІ» по причині наступних несправностей: 1) металічний стук всередині корпусу телевізора при зміні положення телевізора у пространстві: діставали з коробки, перевертали, щоб поставити у робоче положення, 2)потертості на екрані, 3) відсутність елементів які необхідні для кріплення телевізору до кронштейну, 4) також відсутність гвинта (болта) який кріпить задню кришку до корпусу. 17.08.14, коли я приїхав у магазин «КОМФІ» забирати «відремонтований» телевізор, разом із заступником відділу продажів магазину «КОМФІ» Свиріним Сергієм були виявлені наступні дефекти: 1)відставання передньої панелі телевізора від екрану, 2)відсутність гвинта кріплення задньої панелі до корпусу (ці несправності з’явилися, коли телевізор знаходився на ремонті в магазині «КОМФІ»), які потребували нового ремонту. Про це було записано в акті WKIK 48260714 від 26.07.14 мною та засвідчено підписом заступника відділу продажу магазину «КОМФІ» Свиріним Сергієм (менеджер сервісного центру Постова О.С. була відсутня). Заступник відділу продажу магазину «КОМФІ» Свирін Сергій запропонував залишити телевізор Sharp LC-24LE220EV в магазині на вул.. Луговій,12 і приїхати на наступний день щоб оформити акт на ремонт телевізору Sharp LC-24LE220EV. Що я і зробив 18.08.14р. 5-й акт WKIK 52180814 від 18.08.14 (знаходження на ремонті в магазині «КОМФІ» з 26.07.14 по цей час). Так як це вже був П’ЯТИЙ ремонт телевізору Sharp LC-24LE220EV я 18.08.14 написав заяву на обмін телевізору Sharp LC-24LE220EV на такий самий новий і робочий на основі «Програми розширеного сервісу №2160001949932» від «Комфі».
Але магазин «КОМФІ» в особі управляючого С.В.Губатого у листі-відповіді (исх. №10,09-14 от 10.09.2014г ) на мою заяву мені відмовив на основі актів: ТОВ «Крок-ТТЦ» (ідентифікаційний код 36940600, адреса м.Київ, пр.-т Маяковського,26, або м.Київ, вул.. Героїв Дніпра 2а, тел. 4124219), та ПП Чернега (ІН20228502933, м.Київ).
Магазин «Комфі», ТОВ «Крок-ТТЦ» (ідентифікаційний код 36940600, адреса м.Київ, пр.-т Маяковського,26, або м.Київ, вул.. Героїв Дніпра 2а, тел. 4124219), та ПП Чернега (ІН20228502933, м.Київ) ввійшли в злочинний зговір, щоб не виконати свої зобов’язання щодо обміну телевізору Sharp LC-24LE220EV на такий самий новий і робочий на основі «Програми розширеного сервісу №2160001949932» від «Комфі» ((п.1.1). Основою для такої підозри є наявність двох різних актів від різних виконавців на одну і ту ж подію: Акт 5105722( його я отримав у лютому 2014 р.) ТОВ «Крок-ТТЦ» (ідентифікаційний код 36940600) від 24 02 14 , що мій телевізор Sharp LC-24LE220EV знаходився на діагностуванні у «Крок-ТТЦ» з 18.02.14 по 21.02.14 , та виписка від 08.08.14 з журналу реєстрації ремонтів ПП Чернега (ІН20228502933, м.Київ) , що мій телевізор Sharp LC-24LE220EV знаходився на діагностуванні у нього з 18.02.14 по 21.02.14(цей псевдодокумент з'явився вже у вересні 2014 р.) В один і той же час Sharp LC-24LE220EV не міг знаходитися на діагностуванні у двох різних суб’єктів підприємницької діяльності. Для підтвердження докладаю скан-копії документів, які показують, що телевізор одночасно тестувався двома різними юридичними особами: ТОВ «Крок» і ФОП Чернега. Пропоную всім хто незадоволений послугами магазину "Комфі" об'єднатися і діяти разом. Мій телефон: 0959244719.
Добрий день! Олександр, між зазначеними вами організаціями є юридична домовленість. ФОП "Чернега" - це авторизований сервісний центр у сервісно-логістичного оператора "Крок-ТТЦ". Акт виданий вам в магазині був наданий менеджером логістики, відповідальним за ремонт вашого телевізора. Такі акти завжди видаються "Крок-ТТЦ" з поміткою, що документ складено для повідомлення клієнта. Також, наскільки нам відомо, виписка з журналу реєстрації ФОП "Чернега" на руки вам підприємством не видавалася. В даному випадку немає злочинної змови, є гарантійні зобов'язання, які виконуються декількома організаціями. Дуже шкода, що техніка не виправдала ваших очікувань, і вам довелося стільки разів стикатися з її ремонтом. Ми розуміємо ваші емоції, але, на жаль, для обміну телевізора, дійсно немає підстав, відповідно до договору програми розширеного сервісу. Приносимо вибачення за непорозуміння. Якщо у вас виникнуть будь-які запитання, ми з радістю відповімо на них за телефоном нашої гарячої лінії 0800303505 або електронною поштою [email protected].
Відгуки про Comfy
Був придбаний телевізор Sharp LC-24LE220EV та Програму розширеного сервісу №216000949932 «20» жовтня 2011 року в магазині «Comfi», що знаходився за адресою: м. Київ, вул. Генерала Ватутіна, буд. 2.
Телевізор ремонтувався в 2013 році ( телевізор експлуатується від ефірної антени і раз за разом неочікувано самостійно вимикається без будь-якої системи) ТОВ Технобум ( код 35935494, Україна, м. Дніпрпетровськ, пр.. Героїв 1м, к.317). є відповідні акти:
1-й KIB 43260213 (№ під штрих кодом) і він же Заява на ремонт №AINKIB-0000043 від 26.02.13, акт прийому товару №AINKIB-0000043/1 від 26.02.13
2-й KIB 75210413 (№ під штрих кодом) і він же Заява на ремонт №AINKIB-0000075 від 21.04.13, акт прийому товару №AINKIB-0000075/1 від 21.04.13
3-й KIB 127280713 (№ під штрих кодом) і він же Заява на ремонт №AINKIB-00000127 від 28.07.13, акт прийому товару №AINKIB-00000127/1 від 28.07.13
І двічі в 2014 р. ( за цей час магазин змінив адресу: М. Київ, вул. Генерала Ватутіна, буд. 2. На вул.. Лугова, 12а і ремонт здійснював ТОВ «Крок-ТТЦ» (ідентифікаційний код 36940600, адреса м.Київ, пр.-т Маяковського,26,).
4-й акт по ремонту WKIK 48260714 від 26.07.14 (знаходження на ремонті в магазині «КОМФІ» з 26.07.14 по 17.08.14 ). Телевізор Sharp LC-24LE220EV був зданий на ремонт в магазин «КОМФІ» по причині наступних несправностей:
1) металічний стук всередині корпусу телевізора при зміні положення телевізора у пространстві: діставали з коробки, перевертали, щоб поставити у робоче положення,
2)потертості на екрані,
3) відсутність елементів які необхідні для кріплення телевізору до кронштейну,
4) також відсутність гвинта (болта) який кріпить задню кришку до корпусу.
17.08.14, коли я приїхав у магазин «КОМФІ» забирати «відремонтований» телевізор, разом із заступником відділу продажів магазину «КОМФІ» Свиріним Сергієм були виявлені наступні дефекти: 1)відставання передньої панелі телевізора від екрану, 2)відсутність гвинта кріплення задньої панелі до корпусу (ці несправності з’явилися, коли телевізор знаходився на ремонті в магазині «КОМФІ»), які потребували нового ремонту. Про це було записано в акті WKIK 48260714 від 26.07.14 мною та засвідчено підписом заступника відділу продажу магазину «КОМФІ» Свиріним Сергієм (менеджер сервісного центру Постова О.С. була відсутня). Заступник відділу продажу магазину «КОМФІ» Свирін Сергій запропонував залишити телевізор Sharp LC-24LE220EV в магазині на вул.. Луговій,12 і приїхати на наступний день щоб оформити акт на ремонт телевізору Sharp LC-24LE220EV. Що я і зробив 18.08.14р.
5-й акт WKIK 52180814 від 18.08.14 (знаходження на ремонті в магазині «КОМФІ» з 26.07.14 по цей час).
Так як це вже був П’ЯТИЙ ремонт телевізору Sharp LC-24LE220EV я 18.08.14 написав заяву на обмін телевізору Sharp LC-24LE220EV на такий самий новий і робочий на основі «Програми розширеного сервісу №2160001949932» від «Комфі».
Але магазин «КОМФІ» в особі управляючого С.В.Губатого у листі-відповіді (исх. №10,09-14 от 10.09.2014г ) на мою заяву мені відмовив на основі актів: ТОВ «Крок-ТТЦ» (ідентифікаційний код 36940600, адреса м.Київ, пр.-т Маяковського,26, або м.Київ, вул.. Героїв Дніпра 2а, тел. 4124219), та ПП Чернега (ІН20228502933, м.Київ).
Магазин «Комфі», ТОВ «Крок-ТТЦ» (ідентифікаційний код 36940600, адреса м.Київ, пр.-т Маяковського,26, або м.Київ, вул.. Героїв Дніпра 2а, тел. 4124219), та ПП Чернега (ІН20228502933, м.Київ) ввійшли в злочинний зговір, щоб не виконати свої зобов’язання щодо обміну телевізору Sharp LC-24LE220EV на такий самий новий і робочий на основі «Програми розширеного сервісу №2160001949932» від «Комфі» ((п.1.1). Основою для такої підозри є наявність двох різних актів від різних виконавців на одну і ту ж подію: Акт 5105722( його я отримав у лютому 2014 р.) ТОВ «Крок-ТТЦ» (ідентифікаційний код 36940600) від 24 02 14 , що мій телевізор Sharp LC-24LE220EV знаходився на діагностуванні у «Крок-ТТЦ» з 18.02.14 по 21.02.14 , та виписка від 08.08.14 з журналу реєстрації ремонтів ПП Чернега (ІН20228502933, м.Київ) , що мій телевізор Sharp LC-24LE220EV знаходився на діагностуванні у нього з 18.02.14 по 21.02.14(цей псевдодокумент з'явився вже у вересні 2014 р.) В один і той же час Sharp LC-24LE220EV не міг знаходитися на діагностуванні у двох різних суб’єктів підприємницької діяльності. Для підтвердження докладаю скан-копії документів, які показують, що телевізор одночасно тестувався двома різними юридичними особами: ТОВ «Крок» і ФОП Чернега.
Пропоную всім хто незадоволений послугами магазину "Комфі" об'єднатися і діяти разом. Мій телефон: 0959244719.
1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку