Замовляв скло та поклейку, прийшов після повідомлення про готовність і тут мене чекав сюрприз - людина що відповідає за поклейку як мені сказали "вже пішла додому", і мене без всіляких вибачень запитали чи буду я брати скло без послуги поклейки. Спроба номер два була вже в іншому магазині, але і тут не все так просто, моє скло мені зняли, а замовлене як мені сказали виявилось з дефектом, тому чекайте ще тиждень поки приїде наступне, а поки ходіть взагалі без скла(знов нуль вибачень). Останньою краплею було коли вирішив використати накопиченні бонуси(купувались раніше роутер та мишка), замовив навушники, прийшов у магазин і чекаю біля пустої стійки видачі інтернет замовлень, як виявилось персоналу що бродить по магазину було всеодно що якась людина 5хвилин стоїть на точці видачі, тому на цьому взаємодія з комфі припинилась.
Вибачте, що вам довелося зіткнутися з такими ситуаціями 😔
Ми точно не хотіли залишити у вас неприємне враження. Поділіться, будь ласка, номером замовлення або телефоном, за яким його оформлювали, на [email protected] — прагнемо розібратися й стати кращими! 💚
Доречі прикольно як ви забули перемикнути акаунт і з офіційного собі ж відгук написали, це багато говорить ваш реальний рейтинг, та про роботу з претензіями.
(Хто не зрозумів, перейдіть поки не видалили в профіль користувача "офіційний акаунт Comfy" )
Клієнти заважаютт чілити - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Вибачте, що вам довелося зіткнутися з такими ситуаціями 😔
Ми точно не хотіли залишити у вас неприємне враження. Поділіться, будь ласка, номером замовлення або телефоном, за яким його оформлювали, на [email protected] — прагнемо розібратися й стати кращими! 💚
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
(Хто не зрозумів, перейдіть поки не видалили в профіль користувача "офіційний акаунт Comfy"
Другий 1274200 ; Третій 3615507