Відгук про Comfy за адресою Київ, вулиця Борщагівська, 154а Замовила навушники. Дешеві, одні з найдешевших на сайті. Прийшла забирати замовлення до магазину-спочатку підбігли декілька консультантів, після перевірки замовлення (повторюю навушники дешеві), один з них просто кинув навушники на стіл і пішов геть, не відповівши на моє запитання стосовно перевірки товару. Напевно треба купляти щось не дешевше смартфону, щоб отримати нормальне відношення працівників цього жахливого магазину комфі. 2 згодні
Щиро шкода, що отримали такий досвід. У COMFY кожен клієнт важливий — незалежно від вартості товару.
Будемо вдячні, якщо поділитесь точнішими даними (номер замовлення або номер телефону, дата й час візиту) на [email protected] — передамо цю ситуацію до магазину для перевірки та роз’яснювальної роботи з персоналом.
Пральний порошок не зламається (навіть такий дешевий), його не потрібно перевіряти. Натомість придбання навушників потребує перевірки і гарантійного талону.
Тому і продали пральний порошок без проблем. Не порівнюйте такі речі.
Завжди перевіряю, адже не віддам свої кошти за неякісний товар і ніколи не було таких зауважень в інших магазинах - про таку неввічливість комфі я і кажу. А купили, присіли і перевірили... - це у присутності працівника магазину повинно бути, щоб покупець мав змогу довести несправність товару одразу.
схоже, що ви співробітник комфі, що видає з себе клієнта, бо ніхто не буде витрачати стільки часу на суперечки з іншим клієнтом, що обґрунтував свої претензії до магазину
Буде спілкуватися і не тільки співробітник. Я люблю під дебільними відгуками різних магазинів також писати сміятись з дурних людей, бачу я не одна така
Покупець має ПРАВО перевірити товар в магазині і якщо він несправний не сплачувати за цей товар. Якщо для комфі перевірка товару це знущання з працівників, то необхідно змінити відношення до покупців. Неввічливість - це перша ознака працівника комфі.
Які 14 днів. Якщо товар був у використанні, його не замінять на новий і кошти не віддадуть.
Відношення до покупців жахливе - Відгуки про Comfy
Напевно треба купляти щось не дешевше смартфону, щоб отримати нормальне відношення працівників цього жахливого магазину комфі.
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Щиро шкода, що отримали такий досвід. У COMFY кожен клієнт важливий — незалежно від вартості товару.
Будемо вдячні, якщо поділитесь точнішими даними (номер замовлення або номер телефону, дата й час візиту) на [email protected] — передамо цю ситуацію до магазину для перевірки та роз’яснювальної роботи з персоналом.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Тому і продали пральний порошок без проблем. Не порівнюйте такі речі.
Купили, присіли в магазині на стілець, підключили в свій телефон і слухайте свій музон, перевіряйте....
😄😄😄
Якщо що, одразу і повернете.
P.S.: телефони ми теж перевіряємо візуально, бо ви його без налаштувань не перевірите.
То ви вирішили познущатися зі співробітників??!!
В інших магазинах, яких там .... авро.. та інші, взагалі б не слухали. Хочете купуйте і перевіряйте вдома. Є 14 днів на повернення.
Які 14 днів. Якщо товар був у використанні, його не замінять на новий і кошти не віддадуть.
Ось я купую телефон, як я перевірю що він працює коректно?????- Аж ніяк, бо треба вставити сімку , зробити налаштування.
Тому до вас питання, як до профі)), яким чином перевірити роботу телефона?