Купила в Comfy робот-пилосос Xiaomi S10+ — не найдешевшу модель, до речі. За перший рік — три ремонти. Весь час одна й та ж проблема. Замість замінити товар, як передбачає закон після неуспішного усунення недоліків, Comfy вирішили включити «режим кмітливості» — формально відповіли, що «дефекту немає».
Попри те, що в заяві чітко просила надати відповідь на email, вони мовчки відправили лист Укрпоштою, без жодного попередження. У підсумку я дізналась про відмову лише тоді, коли вже було пізно щось зробити — гарантія встигла завершитись.
Як зручно, правда? Замість того щоб чесно повідомити — просто ховають відповідь у паперовому конверті і чекають, поки сплине час.
Тепер пілосос після трьох втручань — як бомба з годинниковим механізмом. А Comfy — не при справах.
Права споживача? Ні, не чули.
Цікаво, скільки ще треба ремонтів, щоб Comfy визнали, що проблема таки є? Чотири? П’ять? Чи, може, треба, щоб товар згорів у прямому ефірі?
Не рекомендую. Якщо товар буде проблемний — Comfy вас з цим залишить.
Щиро дякуємо, що залишили такий розгорнутий відгук і поділилися своїм досвідом. Саме завдяки таким історіям ми можемо переглядати процеси й ставати кращими.
У вашій ситуації ми справді погоджуємось, що найкращим рішенням було повернення коштів. Командою вже ухвалено це рішення, і повернення здійснено.
Шкода, що шлях до цього був непростим. Ми щиро сподіваємось, що наступні покупки принесуть вам лише задоволення — без гарантійних звернень і зайвого клопоту!
Comfy. Гарантія, яка гарантує... ремонт за ремонтом - Відгуки про Comfy
Купила в Comfy робот-пилосос Xiaomi S10+ — не найдешевшу модель, до речі. За перший рік — три ремонти. Весь час одна й та ж проблема. Замість замінити товар, як передбачає закон після неуспішного усунення недоліків, Comfy вирішили включити «режим кмітливості» — формально відповіли, що «дефекту немає».
Попри те, що в заяві чітко просила надати відповідь на email, вони мовчки відправили лист Укрпоштою, без жодного попередження. У підсумку я дізналась про відмову лише тоді, коли вже було пізно щось зробити — гарантія встигла завершитись.
Як зручно, правда? Замість того щоб чесно повідомити — просто ховають відповідь у паперовому конверті і чекають, поки сплине час.
Тепер пілосос після трьох втручань — як бомба з годинниковим механізмом. А Comfy — не при справах.
Права споживача? Ні, не чули.
Цікаво, скільки ще треба ремонтів, щоб Comfy визнали, що проблема таки є? Чотири? П’ять? Чи, може, треба, щоб товар згорів у прямому ефірі?
Не рекомендую. Якщо товар буде проблемний — Comfy вас з цим залишить.
відгук
Коментарі до відгуку
Щиро дякуємо, що залишили такий розгорнутий відгук і поділилися своїм досвідом. Саме завдяки таким історіям ми можемо переглядати процеси й ставати кращими.
У вашій ситуації ми справді погоджуємось, що найкращим рішенням було повернення коштів. Командою вже ухвалено це рішення, і повернення здійснено.
Шкода, що шлях до цього був непростим. Ми щиро сподіваємось, що наступні покупки принесуть вам лише задоволення — без гарантійних звернень і зайвого клопоту!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна