Відгук про Comfy за адресою Харків, проспект Героїв Харкова, 295 Comfy: три ремонти — це не причина для заміни. Серйозно? Купила в Comfy робот-пилосос Xiaomi S10+ — не найдешевшу модель, до речі. За перший рік — три ремонти. Весь час одна й та ж проблема. Замість замінити товар, як передбачає закон після неуспішного усунення недоліків, Comfy вирішили включити «режим кмітливості» — формально відповіли, що «дефекту немає». Попри те, що в... Читати відгук Comfy: три ремонти — це не причина для заміни. Серйозно?
Купила в Comfy робот-пилосос Xiaomi S10+ — не найдешевшу модель, до речі. За перший рік — три ремонти. Весь час одна й та ж проблема. Замість замінити товар, як передбачає закон після неуспішного усунення недоліків, Comfy вирішили включити «режим кмітливості» — формально відповіли, що «дефекту немає».
Попри те, що в заяві чітко просила надати відповідь на email, вони мовчки відправили лист Укрпоштою, без жодного попередження. У підсумку я дізналась про відмову лише тоді, коли вже було пізно щось зробити — гарантія встигла завершитись.
Як зручно, правда? Замість того щоб чесно повідомити — просто ховають відповідь у паперовому конверті і чекають, поки сплине час.
Тепер пілосос після трьох втручань — як бомба з годинниковим механізмом. А Comfy — не при справах.
Права споживача? Ні, не чули.
Цікаво, скільки ще треба ремонтів, щоб Comfy визнали, що проблема таки є? Чотири? П’ять? Чи, може, треба, щоб товар згорів у прямому ефірі?
Не рекомендую. Якщо товар буде проблемний — Comfy вас з цим залишить.
Щиро дякуємо, що залишили такий розгорнутий відгук і поділилися своїм досвідом. Саме завдяки таким історіям ми можемо переглядати процеси й ставати кращими.
У вашій ситуації ми справді погоджуємось, що найкращим рішенням було повернення коштів. Командою вже ухвалено це рішення, і повернення здійснено.
Шкода, що шлях до цього був непростим. Ми щиро сподіваємось, що наступні покупки принесуть вам лише задоволення — без гарантійних звернень і зайвого клопоту!
Відгук про Comfy за адресою Харків, проспект Героїв Харкова, 295 Пришли в магазин, показали фото планшета,попросили подобрать к нему стилус,предложил за 4000 грн.,купили,приехали домой,ребёнок открывал,разорвал коробку,подключили,а он не работает,начали разбираться, а это стилус не подходит к этом планшету
Відгук про Comfy за адресою Харків, проспект Героїв Харкова, 295Идёшь в магазин выбераешь телефон+к ниму на ценнике указана акция наушники в подарок,купила телефон наушников не оказалось,говорят нет,на следующий день на ценнике указанно все тоже.Звоню на гарячую линию говорят акция закончилась 7 числа,а телефон вы купили 11,ценники не убрали.Тоеть все там заняты так,что ценники не убрать не могли 5 дней.Отвратительное обслуживание,замануха акциями которых при покупки нет
Дякуємо за ваш відгук, і перепрошуємо за ситуацію, яка виникла. Ми цінуємо ваш час і розуміємо, як важливо, щоб цінники відповідали актуальним акціям. Щоб ми могли розібратися в ситуації та знайти вирішення, будь ласка, надішліть номер замовлення або ваш номер телефону на [email protected]. Ми будемо раді допомогти вам!
Відгук про Comfy за адресою Харків, проспект Героїв Харкова, 295 Купили EW6T4063U Electrolux пральна машина,по рекомендації консультанта купили додаткову гарантію в 1000грн (не раджу цього робити!!!!) Машинка зламалася вперше через 8 міс,одразу відремонтували. Вдруге через 4 міс.після першого ремонту,чекали міс.щоб приїхали її забрали,потім ще міс.щоб повернули,зі слів майстра "не могли знайти поломку",знайшли і змінили деталь. При доставці вдруге майстер почав робити зауваження ,що я розмовляю українською мовою і вимагав... Читати відгук Купили EW6T4063U Electrolux пральна машина,по рекомендації консультанта купили додаткову гарантію в 1000грн (не раджу цього робити!!!!) Машинка зламалася вперше через 8 міс,одразу відремонтували. Вдруге через 4 міс.після першого ремонту,чекали міс.щоб приїхали її забрали,потім ще міс.щоб повернули,зі слів майстра "не могли знайти поломку",знайшли і змінили деталь. При доставці вдруге майстер почав робити зауваження ,що я розмовляю українською мовою і вимагав від мене рос. На питання "що зламалося вдруге?"відповіді не було. Втретє вона зламалася через 2 міс після другого ремонту,коли зателефонувати в сервіс,мені відмовили і вказали ,що другий ремонт був не гарантійний,поломка була через неправильне користування машинкою і в ремонті відмовили. Коли попросили звіт з про те ,що саме зламалося,яку деталь змінили,в чому наша вина...мені відповідь не надали. Просто відмовили! Гарантійного ремонту не булу,то були ремонт за наші кошти які ми сплатили при покупці. НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЕЙ МАГАЗИН!
Добрий день, Тетяно! Ваш відгук не можемо залишити без уваги, він потребує детального вивчення, адже ми завжди ставимося до гарантій та обслуговування наших клієнтів серйозно. Дякуємо, що поділилися своїм досвідом з нами, і ми зробимо все можливе, щоб покращити якість наших послуг, а також знайти для вас рішення. Будь ласка, надішліть нам деталі вашої покупки та номер телефону на електронну пошту [email protected], з відміткою відгук otzyv_ua №1905180. Опишіть детальніше, куди ви і коли звертались для подачі заявки на виклик майстра. Заздалегідь дякуємо вам за відповідь.
Відгук про Comfy за адресою Харків, проспект Героїв Харкова, 295 Харьков. Московский проспект 295 тц класс. Заказал через интернет телефон, пришёл, оплатил. При проверке выяснилось что телефон возвратный. Предложили вернуть деньги, оказывается они возвращаются в течении 5 дней. Как следствие без денег и телефона. Очень не рекомендую этот магазин для покупки, хоть ранее здесь только и покупал
Добрий день! Ілля, дякуємо за ваш відгук. Ми реалізуємо виключно нову техніку, з офіційною гарантією від виробника. Нам потрібні дані вашої покупки для того, щоб розібратись в тому, що відбулось під час вашого візиту до магазину. Просимо вас написати нам на [email protected] з відміткою відгук otzyv_ua №1904217 номер вашого замовлення або номер телефону, що вказували при оформленні. Будемо чекати на ваше повідомлення і допоможемо з проведенням повернення коштів у найкоротші терміни, якщо досі цього не сталось.
Відгук про Comfy за адресою Харків, проспект Героїв Харкова, 295 Ми дуже часто беремо продукцію в Comfy, дуже висока якість обслуговування. Як що щось не влаштовує можна звернутися до менеджера. Який одразу відповість. Дуже вдячна за вирішення питання з праскою менеджеру Ярославі! Дуже швидко допомогла в вирішенні мого питання.
Дякуємо вам за ваш відгук та ваші теплі слова[:redface:]
Окрема подяка за зазначення менеджера Ярослави, яка вам допомогла вирішити питання з праскою. Ми передамо ваші слова Ярославі та її керівництву, щоб вони знали, як вона відзначилася своєю високою компетентністю та ввічливістю.
Якщо у вас в майбутньому виникнуть ще якісь питання, просто напишіть нам або зателефонуйте[:yes:]
З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY
Comfy
Comfy - супермаркети і інтернет-магазин побутової техніки та електроніки. Мережа магазинів побутової техніки та електроніки в Києві і Україні
Comfy. Гарантія, яка гарантує... ремонт за ремонтом
Купила в Comfy робот-пилосос Xiaomi S10+ — не найдешевшу модель, до речі. За перший рік — три ремонти. Весь час одна й та ж проблема. Замість замінити товар, як передбачає закон після неуспішного усунення недоліків, Comfy вирішили включити «режим кмітливості» — формально відповіли, що «дефекту немає».
Попри те, що в... Читати відгук Comfy: три ремонти — це не причина для заміни. Серйозно?
Купила в Comfy робот-пилосос Xiaomi S10+ — не найдешевшу модель, до речі. За перший рік — три ремонти. Весь час одна й та ж проблема. Замість замінити товар, як передбачає закон після неуспішного усунення недоліків, Comfy вирішили включити «режим кмітливості» — формально відповіли, що «дефекту немає».
Попри те, що в заяві чітко просила надати відповідь на email, вони мовчки відправили лист Укрпоштою, без жодного попередження. У підсумку я дізналась про відмову лише тоді, коли вже було пізно щось зробити — гарантія встигла завершитись.
Як зручно, правда? Замість того щоб чесно повідомити — просто ховають відповідь у паперовому конверті і чекають, поки сплине час.
Тепер пілосос після трьох втручань — як бомба з годинниковим механізмом. А Comfy — не при справах.
Права споживача? Ні, не чули.
Цікаво, скільки ще треба ремонтів, щоб Comfy визнали, що проблема таки є? Чотири? П’ять? Чи, може, треба, щоб товар згорів у прямому ефірі?
Не рекомендую. Якщо товар буде проблемний — Comfy вас з цим залишить.
Щиро дякуємо, що залишили такий розгорнутий відгук і поділилися своїм досвідом. Саме завдяки таким історіям ми можемо переглядати процеси й ставати кращими.
У вашій ситуації ми справді погоджуємось, що найкращим рішенням було повернення коштів. Командою вже ухвалено це рішення, і повернення здійснено.
Шкода, що шлях до цього був непростим. Ми щиро сподіваємось, що наступні покупки принесуть вам лише задоволення — без гарантійних звернень і зайвого клопоту!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Некомпетентный менеджер
Дякуємо за ваш відгук. Перепрошуємо за цей випадок – ми обов’язково пропрацюємо його, щоб подібне не повторювалося.
Сподіваємось, ви вже звернулися до магазину для обміну чи повернення. Якщо ні – ми готові допомогти: https://faq.comfy.ua/contact-us/ 💚🧡
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
На ценнике одно,по факту другое
Дякуємо за ваш відгук, і перепрошуємо за ситуацію, яка виникла. Ми цінуємо ваш час і розуміємо, як важливо, щоб цінники відповідали актуальним акціям. Щоб ми могли розібратися в ситуації та знайти вирішення, будь ласка, надішліть номер замовлення або ваш номер телефону на [email protected]. Ми будемо раді допомогти вам!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Не рекомендую!!!!
Машинка зламалася вперше через 8 міс,одразу відремонтували. Вдруге через 4 міс.після першого ремонту,чекали міс.щоб приїхали її забрали,потім ще міс.щоб повернули,зі слів майстра "не могли знайти поломку",знайшли і змінили деталь.
При доставці вдруге майстер почав робити зауваження ,що я розмовляю українською мовою і вимагав... Читати відгук Купили EW6T4063U Electrolux пральна машина,по рекомендації консультанта купили додаткову гарантію в 1000грн (не раджу цього робити!!!!)
Машинка зламалася вперше через 8 міс,одразу відремонтували. Вдруге через 4 міс.після першого ремонту,чекали міс.щоб приїхали її забрали,потім ще міс.щоб повернули,зі слів майстра "не могли знайти поломку",знайшли і змінили деталь.
При доставці вдруге майстер почав робити зауваження ,що я розмовляю українською мовою і вимагав від мене рос. На питання "що зламалося вдруге?"відповіді не було. Втретє вона зламалася через 2 міс після другого ремонту,коли зателефонувати в сервіс,мені відмовили і вказали ,що другий ремонт був не гарантійний,поломка була через неправильне користування машинкою і в ремонті відмовили. Коли попросили звіт з про те ,що саме зламалося,яку деталь змінили,в чому наша вина...мені відповідь не надали.
Просто відмовили!
Гарантійного ремонту не булу,то були ремонт за наші кошти які ми сплатили при покупці.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЕЙ МАГАЗИН!
Ваш відгук не можемо залишити без уваги, він потребує детального вивчення, адже ми завжди ставимося до гарантій та обслуговування наших клієнтів серйозно.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом з нами, і ми зробимо все можливе, щоб покращити якість наших послуг, а також знайти для вас рішення.
Будь ласка, надішліть нам деталі вашої покупки та номер телефону на електронну пошту [email protected], з відміткою відгук otzyv_ua №1905180. Опишіть детальніше, куди ви і коли звертались для подачі заявки на виклик майстра. Заздалегідь дякуємо вам за відповідь.
З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY
Пытались продать б.у телефон
Заказал через интернет телефон, пришёл, оплатил. При проверке выяснилось что телефон возвратный.
Предложили вернуть деньги, оказывается они возвращаются в течении 5 дней. Как следствие без денег и телефона. Очень не рекомендую этот магазин для покупки, хоть ранее здесь только и покупал
Ілля, дякуємо за ваш відгук.
Ми реалізуємо виключно нову техніку, з офіційною гарантією від виробника.
Нам потрібні дані вашої покупки для того, щоб розібратись в тому, що відбулось під час вашого візиту до магазину.
Просимо вас написати нам на [email protected] з відміткою відгук otzyv_ua №1904217 номер вашого замовлення або номер телефону, що вказували при оформленні. Будемо чекати на ваше повідомлення і допоможемо з проведенням повернення коштів у найкоротші терміни, якщо досі цього не сталось.
З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY
Добре обслуговування
Дякуємо вам за ваш відгук та ваші теплі слова[:redface:]
Окрема подяка за зазначення менеджера Ярослави, яка вам допомогла вирішити питання з праскою. Ми передамо ваші слова Ярославі та її керівництву, щоб вони знали, як вона відзначилася своєю високою компетентністю та ввічливістю.
Якщо у вас в майбутньому виникнуть ще якісь питання, просто напишіть нам або зателефонуйте[:yes:]
З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY