Пропрацював у цій мережі майже рік і можу зробити такі висновки: як тимчасове місце для набуття досвіду — підійде. Але як постійна робота — категорично ні.
Адміністрація ставиться до персоналу зневажливо: постійні образи, демотивація, жодного балансу між роботою та особистим життям. Навіть графік не рятує — майже завжди доводиться затримуватись до закриття, і це сприймається як норма. Подяки чи визнання не чекай — навпаки, завжди знайдуть, у чому ти винен.
Співбесіда залишила неприємне враження — питання особистого характеру, упереджене ставлення від керівника вже з перших хвилин.
Навчання як такого немає. Від тебе лише вимагають проходити тести — не для твого розвитку, а щоб директор не отримав догану. Результатів ніхто не пояснює, головне — показники.
Компанія грає на два фронти: з одного боку — турбота про клієнта, з іншого — треба “впарювати” промо-моделі та додаткові сервіси, навіть якщо вони не потрібні. До того ж, технічну роботу, як-от поклейка скла, змушують виконувати продавців, хоча це мають робити IT-спеціалісти.
Радий, що покинув це місце. Не рекомендую — цінуйте себе та свій час. 3 згодні
Ми намагаємось будувати зі співробітниками здорові, відкриті стосунки за формулою WIN–WIN, де важливими є як можливості, так і відповідальність.
Кожна посада передбачає розвиток навичок і виконання низки обов’язків, але водночас важливо, щоби всі учасники процесу діяли професійно та з повагою.
Кожна така історія — унікальна, і шкода, що ваш шлях у компанії мав саме такий розвиток. Інформацію передаємо до команди HR-дирекції для розгляду ситуації.
Нещодавно з другом також написали заяву на звільнення з магазину на коцюбинського.Так як директор,його зам. та ця "hr" Аліна ,роблять все ,щоб старі співробітники пішли звідси,а новеньким наговорити про зростання в компанії,про гарні умови і так далі.А по факту тріо (Толік,Льоша і Аліна),які про роботу в компанії знають тільки те ,що вони круті та самі розумні ,а всі інші ідіоти.Але самі ходять на роботу тільки задля зарплати ,а керівництво не звертає уваги на їх непрофесійність та некомпетентність .Через це на Коцюбинського багато хто пішов,і так само з Мегамолу .Бо пікмі HR)
Якби компанія слідкувала за своїми директорами ,замами і регіоналами.
Про роботу в цій компанії - Відгуки про Comfy
Адміністрація ставиться до персоналу зневажливо: постійні образи, демотивація, жодного балансу між роботою та особистим життям. Навіть графік не рятує — майже завжди доводиться затримуватись до закриття, і це сприймається як норма. Подяки чи визнання не чекай — навпаки, завжди знайдуть, у чому ти винен.
Співбесіда залишила неприємне враження — питання особистого характеру, упереджене ставлення від керівника вже з перших хвилин.
Навчання як такого немає. Від тебе лише вимагають проходити тести — не для твого розвитку, а щоб директор не отримав догану. Результатів ніхто не пояснює, головне — показники.
Компанія грає на два фронти: з одного боку — турбота про клієнта, з іншого — треба “впарювати” промо-моделі та додаткові сервіси, навіть якщо вони не потрібні. До того ж, технічну роботу, як-от поклейка скла, змушують виконувати продавців, хоча це мають робити IT-спеціалісти.
Радий, що покинув це місце. Не рекомендую — цінуйте себе та свій час.
3 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо, що поділились своїм досвідом.
Ми намагаємось будувати зі співробітниками здорові, відкриті стосунки за формулою WIN–WIN, де важливими є як можливості, так і відповідальність.
Кожна посада передбачає розвиток навичок і виконання низки обов’язків, але водночас важливо, щоби всі учасники процесу діяли професійно та з повагою.
Кожна така історія — унікальна, і шкода, що ваш шлях у компанії мав саме такий розвиток. Інформацію передаємо до команди HR-дирекції для розгляду ситуації.
Бажаємо вам професійних успіхів!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Якби компанія слідкувала за своїми директорами ,замами і регіоналами.