Рівень сервісу ремонта - Відгуки про Comfy

Comfy
Відгук додано 18 лютого, 2025 год
Праску Tefal Ultragliss Plus FV6840E0 придбав 20.05.2023 року. До початку 2025 року нарікань на роботу праски не було. Зручна в експлуатації, добре прасує речі, найкраща праска яка була в моєму житті. На початку 2025 року під час роботи праска заіскрилася і задимилася. 17 січня 2025 року звернувся за гарантійним обслуговуванням в магазин «comfy», склав акт YPLA5802170125. Пройшов місяць, однак праски я ще з ремонту не отримав. На моє звернення персональний менеджер повідомив, що статус «Замовляємо деталі» встановлено по моєму товару 28 січня, однак ще деталей немає, можливо їх доставлять в кінці лютого. Мені поспівчували, однак ніяк на цей факт вплинути торгова мережа не може. Мені надали номер телефону «Авторизований сервісний центр – КРОК ТТС» де ремонтують мою праску, в сервісі пообіцяли відповісти на моє питання щодо ремонту на наступний день «після обіду». Коли отримаю праску – невідомо.

Моя помилка, при підписанні акту. Я прочитав що «строк ремонту не може перевищувати 31 робочий день з наступного дня за днем скасування воєнного стану», я мав написати заперечення у всіх примірних акту, але не зробив цього, (хоча і знав що треба) бо мене запевнили при оформленні, що як правило ремонт по цьому бренду складає менше 14 днів. Я обмежив себе в правах передбачених ЗУ «Про захист прав споживачів».

Висновок:

1. Дану модель праски рекомендую, хоч вона і зламалася.
2. При складанні акту обов’язково вказуйте у всіх примірниках «На ремонт більше 14 днів не погоджуюсь», не потрібно вірити мережевому магазину.

1 згоден



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Comfy 25 лютого, 2025 год
Добрий день, Олександре!



Дякуємо, що поділилися своїм досвідом та залишили детальний відгук. Дуже приємно, що праска сподобалась і радувала вас до моменту несправності. Розуміємо, як неприємно залишитися без неї на тривалий час, і перепрошуємо за вимушене очікування 😔



Ваше звернення зафіксоване, і ми тримаємо ситуацію на контролі. Дійсно, сам процес ремонту займає небагато часу, однак постачання деталей може тривати до одного місяця. Ми підтримуємо зв’язок із сервіс-менеджером і щойно отримаємо нову інформацію щодо перебігу ремонту – одразу вас проінформуємо. Сподіваємось на швидке вирішення ситуації 🤞🧡



З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Oleksandr 4 березня, 2025 год
"може тривати до одного місяця". Дивіться, в моєму кабінеті зазначено статус "Замовляємо деталі" з 28.01.2025. Тому замовлення деталей, як ми визначили емпіричним методом може тривати більше одного місяця. Питання, а скільки воно буде тривати? Два, три ...?


Comfy
Всі відгуки

1.6 5
6993 відгука / 1245929 переглядів
Comfy
Comfy - супермаркети і інтернет-магазин побутової техніки та електроніки. Мережа магазинів побутової техніки та електроніки в Києві і Україні

Супермаркети електроніки
Фокстрот
Фокстрот

Рейтинг: 1.5
5125 відгуків
Интернет-магазин REWARD
Интернет-магазин REWARD

Рейтинг: 4.2
5 відгуків
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
970 відгуків
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
235 відгуків
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.4
129 відгуків
Интернет-магазин FISHKI.ua
Интернет-магазин FISHKI.ua

Рейтинг: 2.4
143 відгука
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.7
160 відгуків
Интернет-магазин Trudovik
Интернет-магазин Trudovik

Рейтинг: 4.5
162 відгука
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.4
18 відгуків
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
16 відгуків