Приоборё планшкт 03.01.2023, заплатил страховку 1000грн., продовец посоветовал и сказал, что через год если не будит поломок 1000грн. Мне вернут без проблем. По итогу, я узнал , что не через год, а через два, и не 1000грн., а бонусы, за которые я могу , что то приобрести только в Комфи. Но прийдя 11.02.2025г., я узнал, что сотрудники магазина ни в чём не содействут, просто дали номер горячей линии, что бы я продиктовал оператору номер договора, от которого я узнал, что мог получить данные бонусы в размере 1 тыс.грн. в течении месяца с 03.01.2025, а сейчас они згорели. Поитогу вывод: 1. При продаже продавец дал не провдивую информацию о виде компенсации и сроках. 2. Также сам сервис комфи не прислал ни каких напоминаний о бонусах и сроках действия, хотя свои акции и товары слать не забывают. Никому не советую и сам больше не воспользуюсь данным магазином! 2 згодні
Нам шкода, що ця ситуація залишила у вас неприємні враження. Дійсно, є послуги, повернення вартості яких можливе у вигляді бонусів протягом місяця після завершення. Перепрошуємо, якщо умови були пояснені не повністю під час покупки. Також звертаємо увагу, що нагадування про закінчення терміну дії бонусів не надсилаються, тому важливо орієнтуватися на дату покупки, зазначену у чеку.
Якщо у вас виникнуть питання щодо умов використання тієї чи іншої послуги, ви завжди можете отримати додаткову консультацію, обравши зручний канал комунікації: https://faq.comfy.ua/contact-us. Дякуємо за зворотний зв’язок!
Сознательно умалчивают полную информсцию. - Відгуки про Comfy
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Нам шкода, що ця ситуація залишила у вас неприємні враження. Дійсно, є послуги, повернення вартості яких можливе у вигляді бонусів протягом місяця після завершення. Перепрошуємо, якщо умови були пояснені не повністю під час покупки. Також звертаємо увагу, що нагадування про закінчення терміну дії бонусів не надсилаються, тому важливо орієнтуватися на дату покупки, зазначену у чеку.
Якщо у вас виникнуть питання щодо умов використання тієї чи іншої послуги, ви завжди можете отримати додаткову консультацію, обравши зручний канал комунікації: https://faq.comfy.ua/contact-us. Дякуємо за зворотний зв’язок!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна